Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 44177
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مارس 2016 - 11:04
3 views بازدید

خستگی کار با رایانه را با این ورزش خنثی کنید

خستگی کار با رایانه را با این ورزش خنثی کنید  درست است که کاربران کامپیوتر فعالیت بدنی زیادی ندارند اما برخی از نقاط بدن در هنگام کار با رایانه به شدن خسته شده و آسیب پذیرند. به گزارش سایت سماتک افرادی که مدام پشت میز کامپیوتر می نشینند و کارشان با رایانه است همانند کارمندان بانک باید از ورزش های مفید برای رفع خستگی عضلات […]

خستگی کار با رایانه را با این ورزش خنثی کنید

خستگی کار با رایانه را با این ورزش خنثی کنید

 درست است که کاربران کامپیوتر فعالیت بدنی زیادی ندارند اما برخی از نقاط بدن در هنگام کار با رایانه به شدن خسته شده و آسیب پذیرند. به گزارش سایت سماتک افرادی که مدام پشت میز کامپیوتر می نشینند و کارشان با رایانه است همانند کارمندان بانک باید از ورزش های مفید برای رفع خستگی عضلات در هنگام کار با رایانه استفاده کنند. در ادامه این مطلب سماتک ورزش هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که خستگی کار با کامپیوتر را از تن انسان خارج می کند.

 

عضلات دست پس از استفاده طولانی و بیش از حد از ماوس رایانه خسته می‌شوند. افرادی که با رایانه کار می‌کنند زمان زیادی را صرف تایپ کردن و استفاده از ماوس می‌کنند.

 

ماوس توسط عضلات فلکسور و اکستانسور ساعد اداره می‌شود. خستگی و درد معمولاً با استفاده بیش از حد از این عضلات ایجاد می شود اگرچه مقدار بسیار ناچیزی فشار روی ماوس وارد می‌شود ولی این عضلات برای انجام حرکات کوچک در طی یک دوره زمانی طولانی به استقامت نیاز دارند.

 

درمان خستگی ساعد
برای درمان درد عضلات دست، ماوس رایانه ای را انتخاب کنید که به راحتی در کف دست جا گیرد .ماوس بیش از حد بزرگ یا زیاد کوچک باعث خستگی سریع عضلات ساعد می‌شود.محل کار ایستگاه کاری است که باید از نظر ارگونومی بدن بطور صحیحی تنظیم شوند. نشستن در یک صندلی قابل تنظیم ارتفاع و قرار دادن ماوس در یک سطح ثابت بطوریکه آرنج را حدود 90درجه خم و مچ دست در یک موقعیت مستقیم قرار گیرد به لحاظ ارگونومی بدن مطلوب است.

 

بعد از استفاده از ماوس چند بار در روز عضلات ساعد را کشش دهید .کف دست راست را روبه پایین نگه دارید با دست چپ به آرامی مچ دست راست را خم کنید طوریکه انگشتان دست روبه کف اتاق باشند این کشش را به مدت 10ثانیه انجام دهید و سپس با دست چپ تکرار کنید.

 

بعد از هر یک ساعت در طول استفاده از رایانه پنج دقیقه استراحت کنید تا عضلات ساعد کمتر احساس خستگی کنند.

 

خستگی کار با رایانه را با این ورزش خنثی کنید

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات