Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 36615
تاریخ انتشار : شنبه 27 فوریه 2016 - 1:40
5 views بازدید

در چند هفته باقی‌مانده تا عید اینگونه وزن کم کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش وزن پیاده‌روی است اما برای اینکه بتوانید در چند هفته باقی‌مانده تا عید از طریق پیاده‌روی بیشتر وزن کم‌ کنید توجه به چند نکته ضروری است. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیقات نشان داده افرادی که به طور مرتب برای تناسب اندام پیاده‌‌روی سریع انجام می‌دهند کاهش وزن بیشتری نسبت به افرادی دارند که […]

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش وزن پیاده‌روی است اما برای اینکه بتوانید در چند هفته باقی‌مانده تا عید از طریق پیاده‌روی بیشتر وزن کم‌ کنید توجه به چند نکته ضروری است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیقات نشان داده افرادی که به طور مرتب برای تناسب اندام پیاده‌‌روی سریع انجام می‌دهند کاهش وزن بیشتری نسبت به افرادی دارند که فعالیت‌های ورزشی دیگری همچون دو،‌ شنا و دوچرخه‌سواری انجام می‌دهند و جالب این است افرادی که سنگین‌تر هستند با پیاده‌روی کاهش وزن سریع‌تر و بیشتری را تجربه خواهند کرد. 

برای اینکه بتوانید از طریق پیاده‌روی در مدت زمان کوتاه وزن کم کنید بهتر است موارد زیر را قبل از هر چیز در نظر بگیرید:

در ابتدا کفش و لباس ورزشی بسیار مناسبی برای این کار انتخاب کنید. کفش ورزشی مناسب در کاهش وزن هنگام پیاده‌روی بسیار مهم و موثر است. علاوه بر این داشتن لباس ورزشی یا گرمکنی خوشرنگ و مناسب افراد را بیشتر به پیاده‌روی ترغیب می‌کند. مهم این است که در لباس و کفش ورزشی خود احساس آرامش و راحتی کنید.

قبل از پیاده‌روی از مواد ضدحساسیت و مرطوب‌کننده استفاده کنید. افرادی که اضافه وزن دارند معمولا بر اثر پیاده‌روی و تعرق زیاد دچار ساییدگی،‌ حساسیت و التهاب ماهیچه‌ها می‌شوند. بنابراین بهتر است قبل از پیاده‌روی برخی از نقاط بدن خود همچون ران‌ها،‌ گردن، بازوها و سایر نقاط بدن را که ممکن است دچار ساییدگی شود با کرم‌ها و ژل‌های مناسب مرطوب کنید.

به علت داشتن اضافه وزن شما در ابتدا نباید بیش از 30 دقیقه در روز پیاده‌روی کنید. می‌توانید با 10 دقیقه شروع کنید و به طور تدریجی آن را تا 1 ساعت در روز افزایش دهید. از این طریق متابولیسم بدن شما کم‌کم افزایش می‌یابد و خطری سلامتی شما را تهدید نمی‌کند.

بهتر است پشت سر هم پیاده‌روی نکنید و آن را به زمان‌های مختلف تقسیم کنید. به عنوان مثال 1 ساعت پیاده‌روی را در فواصل زمانی 10 دقیقه‌ای انجام دهید. از این طریق در هر مرتبه بدن شما کالری‌سوزی می‌کند و شما نیز کمتر خسته می‌شوید.

سرعت پیاده‌روی شما باید به طوری باشد که بتوانید هنگام آن به‌ راحتی چند جمله را بیان کنید اما در عین حال نتوانید مکالمه‌ای طولانی و پشت سر هم با فرد دیگری داشته باشند. علاوه بر سرعت متوسطی که دارید،‌ نباید فشاری به بدن خود وارد کنید.

سرعت پیاده‌رویتان نباید یکسان باشد. افرادی که سرعت پیاده‌روی خود را تغییر می‌دهند 20 درصد نسبت به سایر افراد کاهش وزن بیشتری را تجربه خواهند کرد.

منبع: Prevention

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 8
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات