Wednesday 7 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 49027
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آوریل 2016 - 0:21
0 views بازدید

راهکارهایی برای لاغری سریع پاها

چربی‌های موجود در پا سبب به هم خوردن زیبایی و تناسب اندام می‌شود که می‌توان به کمک ترفندهایی در مدت زمانی کوتاه آن‌ها را از بین برد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاها و به خصوص ران‌ها از جمله اندام‌های بدن هستند که چربی‌های اضافه در آن‌جا تجمع می‌کند و سبب کاهش زیبایی این نقاط می‌شود. متاسفانه چربی پاها و […]

چربی‌های موجود در پا سبب به هم خوردن زیبایی و تناسب اندام می‌شود که می‌توان به کمک ترفندهایی در مدت زمانی کوتاه آن‌ها را از بین برد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاها و به خصوص ران‌ها از جمله اندام‌های بدن هستند که چربی‌های اضافه در آن‌جا تجمع می‌کند و سبب کاهش زیبایی این نقاط می‌شود. متاسفانه چربی پاها و ران‌ها به راحتی کاهش نمی‌یابد و نیاز به تلاشی مضاعف دارد اما در اینجا به روش‌هایی ساده و قابل اجرا برای لاغر کردن پاها اشاره می‌کنیم که در مدت زمانی کوتاه چربی‌ پاهایتان را برطرف می‌کند.

در ابتدا پاها و ران‌های خود را اندازه بگیرید، این کار به شما انگیزه می‌دهد تا بهتر تلاش کنید. هر بار که دور ران و پاهایتان را اندازه می‌گیرید نتایج را یادداشت کنید. بهتر است هفته‌ای یکبار در یک روز مشخص این کار را انجام دهید.

هر روز با استفاده از یک برس ماساژ نسبتا زبر پاهایتان و به‌ خصوص ران‌هایتان را ماساژ دهید. این کار باعث و افزایش جریان خون در نواحی پاها می‌شود.

همزمان با کاهش مواد مصرفی کالری بدنتان را نیز کم کنید و سعی کنید در طول هر روز بیشتر کالری بسوزانید. لازم نیست که تغییر قابل توجهی در برنامه غذایی‌تان ایجاد کنید. تنها کافی است مواد قندی و چرب و کربوهیدرات‌ها را از برنامه غذایی‌تان کم کنید و به جای آن بیشتر از محصولات تازه حاوی فیبر استفاده کنید. 

وعده‌های غذایی‌تان را در طول روز افزایش دهید و میزان مواد مصرفی در این وعده‌‌ها را کاهش دهید. این کار میل شدید شما به خوردن را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود شما بهتر از برنامه غذایی سالم پیروی کنید.

در کنار پیروی از رژیم غذایی لازم است تغییرات کوچکی در فعالیت بدنی‌تان ایجاد کنید. دست کم در طول روز 30 دقیقه ورزش کنید. ورزش کردن باعث تقویت سیستم گردش خون، تقویت سلامتی قلب و از همه مهم‌تر کمک کردن به کاهش وزن می‌شود. 

سعی کنید بیشتر از تمرین‌هایی استفاده کنید که عضلات پا و ران را درگیر می‌کند. از جمله این تمرینات می‌توان به دویدن، پیاده‌روی و بالا و پایین بردن پاها اشاره کرد.

منبع: Prevention

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات