Tuesday 6 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 54652
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آوریل 2016 - 5:13
0 views بازدید

روایت رویترز از بازار لوازم آرایش در ایران / کمپانی های مشهور در راه تهران هستند

گیگر : قوانین و مقررات تجاری و بانکی پیچیده ایران مانع بالقوه ای برای افرادی مانند فتاحی-دنسال بوده است و باعث شده واگذاری شعبه را به اداره شخصی فروشگاه خود در تهران ترجیح دهند. بازار اجاره بی سر و سامان و گران قیمت هم از مشکلات دیگر سرمایه گذاران است. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرویس بین الملل «انتخاب»؛ رویترز نوشت: تاسیس اولین شعبه […]

گیگر :

قوانین و مقررات تجاری و بانکی پیچیده ایران مانع بالقوه ای برای افرادی مانند فتاحی-دنسال بوده است و باعث شده واگذاری شعبه را به اداره شخصی فروشگاه خود در تهران ترجیح دهند. بازار اجاره بی سر و سامان و گران قیمت هم از مشکلات دیگر سرمایه گذاران است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روایت رویترز از بازار لوازم آرایش در ایران / کمپانی های مشهور در راه تهران هستند

سرویس بین الملل «انتخاب»؛ رویترز نوشت: تاسیس اولین شعبه سالن آرایش ناخن لوکس متعلق به نگین فتاحی-دنسال، تاجر اهل دبی، در ایران در سال گذشته با واکنش های متفاوتی همراه بود. بسیاری از این بابت خوشحال بودند، اما تردید هایی هم نسبت به موفقیت آن وجود داشت.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، این خبرگزاری انگلیسی زبان آورده است: فروش لوازم آرایشی در ایران یکی از برترین بازارها در خاورمیانه است.

اکنون که اکثر تحریم های اقتصادی بین المللی پس از توافق هسته ای در سال گذشته برداشته شده، فتاحی-دنسال این زمان را فرصتی مناسب برای ورود برندهای قدرتمند بین المللی می داند. حتی در زمان تحریم هم فروشگاه های مستقل در مناطق مرفه نشین شمال تهران آخرین محصولات برترین برندهای جهان مانند دولچه و گابانا، لویی ویتون، گوچی، و روبرتو کاوالی فروخته می شد.

برخی از این برندهای لوکس مد در حال ورود مستقیم به ایران هستند و ممکن است فرصت های مشابهی برای محصولات زیبایی و آرایشی هم ایجاد شود – بازاری که مرکز تحقیقات مجلس ایران آن را 4 میلیارد دلار در سال تخمین زده است.

قوانین و مقررات تجاری و بانکی پیچیده ایران مانع بالقوه ای برای افرادی مانند فتاحی-دنسال بوده است و باعث شده واگذاری شعبه را به اداره شخصی فروشگاه خود در تهران ترجیح دهند. بازار اجاره بی سر و سامان و گران قیمت هم از مشکلات دیگر سرمایه گذاران است.

فتاحی-دنسال در این باره می گوید: «به خاطر قوانین و پیچیدگی ها، ایران کشور راحتی برای تجارت نیست، اما بسیار وسوسه کننده است. به این دلیل بود که به دنبال واگذاری شعبه رفتیم».

برخی برندها با مسئله یافتن شریک مناسب روبرو هستند.

اما فتاحی-دنسال همچنان عزم بر ماندن در ایران دارد و حتی در فکر آوردن یکی دیگر از برندهای خود به ایران است. 



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات