Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 52660
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آوریل 2016 - 4:05
0 views بازدید

رژیم لاغری 5 روزه برای کاهش 5 کیلو وزن

عده‌ای از متخصصان قلب و مربیان تناسب اندام برنامه غذایی 5 روزه را برنامه‌ریزی کردند که با پیروی از آن افراد می‌توانند 5 کیلو گرم کاهش وزن سالم را تجربه کنند. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیماری چاقی خود می‌تواند عامل ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت، کلسترول بالا، فشار خون و از همه مهم‌تر مشکلات قلبی عروقی شود. […]

عده‌ای از متخصصان قلب و مربیان تناسب اندام برنامه غذایی 5 روزه را برنامه‌ریزی کردند که با پیروی از آن افراد می‌توانند 5 کیلو گرم کاهش وزن سالم را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیماری چاقی خود می‌تواند عامل ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت، کلسترول بالا، فشار خون و از همه مهم‌تر مشکلات قلبی عروقی شود. به همین علت برخی متخصصان قلب بر این باورند که افراد می‌توانند با پیروی از برنامه غذایی مناسب در کنار انجام تمرینات ورزشی به طور منظم و مداوم این قبیل بیماری‌ها را از خود دور کنند.

عده‌ای از مربیان تناسب اندام به کمک برخی از متخصصان قلب و عروق، برنامه غذایی 5 روزه‌ای را طراحی کردند که علاوه بر اینکه این برنامه سبب کاهش 4 الی 5 کیلو گرم در 5 روز می‌شود، بیشتر مواد لازم و مغذی را به بدن فرد می‌رساند. در این رژیم غذایی، صبحانه ثابت و یکنواخت است و شامل یک عدد میوه اختیاری می‌شود و توصیه می‌شود که این میوه انگور و موز نباشد.

به این ترتیب برنامه غذایی این 5 روز برای وعده‌های ناهار و شام از این قرار است:

روز اول:

ناهار: 1 پرتقال، 1 عدد تخم مرغ آب‌پز، 1 فنجان ماست کم‌چرب

شام: 2 گوجه فرنگی، 2 عدد تخم مرغ آب پز، نصف خیار، 2 قطعه کوچک نان

روز دوم:

ناهار: 1 پرتقال، 1 عدد تخم مرغ آب‌پز، 1 فنجان ماست کم‌چرب

شام: 125 گرم گوشت کبابی، 1 عدد سیب زمینی، یک قطعه نان، 1 عدد پرتقال، 1 فنجان چای یا قهوه بدون شکر

روز سوم:

ناهار: 1 خیار یا کاهو، 1 پرتقال، 1 عدد تخم مرغ آب‌پز، 1 فنجان ماست کم‌چرب

شام: 125 گرم گوشت پخته، یک قطعه نان، 1 عدد پرتقال، 1 فنجان چای یا قهوه بدون شکر

روز چهارم:

ناهار: 125 گرم شیر، 1 عدد گوجه فرنگی، 1 قطعه نان

شام: 125 گرم گوشت کبابی، 2 عدد گوجه فرنگی، 1 عدد سیب، 1 قطعه نان

روز پنجم:

ناهار: 200 گرم ماهی کبابی یا پخته، 1 عدد گوجه فرنگی، 1 قطعه نان

شام: نیم کیلو هویچ آب‌‌پز، یک فنجان نخود فرنگی، 1 عدد سیب زمینی

منبع: Healthy Life Vision

Healthy Life Trick

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات