Monday 5 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 43362
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مارس 2016 - 17:56
5 views بازدید

سامسونگ پر فروش ترین تلویزیون جهان برای دهمین سال متوالی!

کمپانی سامسونگ الکترونیک،بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان برای دهمین سال متوالی به رتبه اول پر فروش ترین برند تلویزیون در جهان دست یافت.   کمپانی سامسونگ برای دهمین سال متوالی موفق به نشستن بر تخت سلطنت تلویزیون در جهان شد.این کمپانی در سال 2015 با در دست داشتن 21% درصد از سهم بازار جهانی،موفق به تثبیت خود در این مقام برای دهمین سال متوالی […]

سامسونگ پر فروش ترین تلویزیون جهان برای دهمین سال متوالی!

کمپانی سامسونگ الکترونیک،بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان برای دهمین سال متوالی به رتبه اول پر فروش ترین برند تلویزیون در جهان دست یافت.

 

کمپانی سامسونگ برای دهمین سال متوالی موفق به نشستن بر تخت سلطنت تلویزیون در جهان شد.این کمپانی در سال 2015 با در دست داشتن 21% درصد از سهم بازار جهانی،موفق به تثبیت خود در این مقام برای دهمین سال متوالی شد.رتبه دوم متلق به هم میهن این برند یعنی ال جی است.ال جی الکترونیک نیز با در دست داشتن 12.6% درصد از کل بازار جهانی،در رتبه دوم ایستاده است.رتبه سوم متعلق به کمپانی سونی است.سونی تنها نماینده از برندهای ژاپنی است که سم آن از بازار به 5% رسیده است.البته این فروش برای هیچ کدام از این برندها چندان رضایت بخش نبوده است.به عنوان مثال کمپانی ال جی در سال 2014 سهمی برابر با 14.5% درصد از بازار جهانی را از آن خود کرده بود و این در حالی است که در سال 2015 شاهد کاهش فروش آن بوده ایم.سامسونگ نیز سال 2014 را با سهم 22.5% درصدی به پایان رسانده بود و هم اکنون شاهد رقم 21% در سال 2015 است.وضعیت برندهای ژاپنی هم بهتر از آنها نیست و با وجود آنکه IHS هنوز تعداد تلویزیون های فروخته شده ژاپنی و خصوصا برند سونی را اعلام نکرده است،اما ظاهرا 10 تولید کننده برتر ژاپنی از سهم خود به هیچ وجه راضی نیستند.

اما دلیل این اتفاق چیست؟

انتخاب سامسونگ به عنوان پادشاه تلویزیون ها در سال 2015 چندان دور از انتظار نبود چرا که ارقامی که در اواسط این سال انتشار یافت،خیال این برند را راحت کرده بود.اما مشکل اصلی این برندها نه اقتصاد جهان است و نه کاهش عرضه!بلکه مشکل اصلی برندهای چینی هستند که از سال 2014 تا کنون سهم بزرگی از بازارهای جهانی حتی اروپا و آمریکا را به خود اختصاص داده اند.بر طبق گزارشات IHS برندهای چینی در سال 2015 سهمی برابر با 27.5% درصد از بازار تلویزیون های جهان را به خود اختصاص داده اند و این در حالی است که آنها در سال 2014 به فروش ترکیبی 21.8% درصد دست پیدا کرده بودند.یعنی چینی ها تنها برندهایی هستند که از سال 2014 تا کنون به رشد ثابت خود ادامه داده و حتی از ژاپنی ها به کره نزدیک تر شده اند.این خطر از قبل به طور محسوس قابل احساس بود.برندهایی مانند هایسنس و TCL و همچنین تولید تلویزیون های OLED به دست این کمپانی ها و در نهایت قیمت بسیار رقابتی،موجبات فعالیت گسترده چینی ها در بازار های جهانی را به وجود آورد.حال باید دید که آیا این وضعیت در سال 2016 نیز به همین منوال خواهد بود و یا کره ای ها موفق به کشیدن ترمز چینی ها خواهند شد.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات