Saturday 10 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 68740
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 می 2016 - 16:07
0 views بازدید

شیائومی با سهم سه برابر بیشتر از اپل پر فروش ترین برند چین در ماه آوریل شد

بازار گوشی های هوشمند چین بزرگترین بازار این دستگاه ها در کل جهان شناخته میشود و همین باعث میشود تا تمامی سازندگان تمام سعی خود را میکنند تا خود را در بازار چین جا بیندازند و سهمی را از این بازار پر تلاطم از آن خود کنند. همان گونه که میدانید سامسونگ و اپل در اکثر نقاط جهان بیشترین سهم را در بازار گوشی های […]

شیائومی با سهم سه برابر بیشتر از اپل پر فروش ترین برند چین در ماه آوریل شد

بازار گوشی های هوشمند چین بزرگترین بازار این دستگاه ها در کل جهان شناخته میشود و همین باعث میشود تا تمامی سازندگان تمام سعی خود را میکنند تا خود را در بازار چین جا بیندازند و سهمی را از این بازار پر تلاطم از آن خود کنند. همان گونه که میدانید سامسونگ و اپل در اکثر نقاط جهان بیشترین سهم را در بازار گوشی های هوشمند دارند و کاملا در این صنعت ریشه ی خود را محکم کرده اند. اما همچنان این دو ابر کمپانی در کشور پهناور چین نتوانستند مانند دیگر نقاط سهم بزرگی را در اختیار داشته باشند و سازندگان چینی با محصولات با کیفیت و البته نسبتا ارزان قیمت خود به شدت در این منطقه برای سامسونگ و اپل دردسر ساز شده اند.

 

یکی از سازندگانی که در چین همواره رقابت جالبی را با اپل به نمایش گذاشته است، کمپانی شیائومی است و اکنون این سازنده ی چینی در مقابل اپل به پیروزی قاطعی رسیده است. طبق گزارشی منطقه ای از تحقیقات صورت گرفته، شیائومی موفق شده است در ماه آوریل، 26 در صد از بازار گوشی های هوشمند در چین را از آن خود کند که این مقدار سهم، رقم قابل توجهی است. آقای Lei Jun مدیر عامل شیائومی، این خبر را با افتخار در صفحه ی شخصی Weibo خود اعلام کرده است.

برندی که پس از شیائومی بیشترین سهم را در اختیار دارد، Honor زیر برند کمپانی هواوی است که با سهم 15.7 در صد دومین برند پرفروش در چین بوده است. اگر میزان سهم برند Honor را با برند Huawei ترکیب کنیم، این دو برند سهمی معادل 23.7 در صد از بازار چین را در اختیار دارند و در این صورت بسیار نزدیک به برند شماره ی یک یعنی شیائومی عمل کرده اند. اما برندی که تنها بیش از یک سال است که وارد بازار گوشی های هوشمند شده است یعنی LeEco توانسته با کسب 10.5 در صد از این بازار به برند سوم پرفروش بازار چین مبدل شود. طبق گزارشات کاربران مشتاق به استفاده از محصولات LeEco در حال افزایش هستند و این برند از محبوبیت خوبی در کشور هند نیز برخوردار است.

اما به اپل یعنی دومین برند پر فروش گوشی های هوشمند در جهان میرسیم. کوپریتینویی ها با کسب سهم 8.2 در صد پشت سر برند LeEco قرار گرفته اند. دیگر سازنده ی محبوب چینی، میزو 7 در صد و 360 Mobiles 4.5 در صد از بازار چین را در اختیار دارند. و در نهایت سامسونگ، پر فروش ترین برند گوشی های هوشمند در جهان سهمی بیشتر از 3.2 در صد را نتوانسته است کسب کند و به نظر میرسد کره ای ها باید نگاه ویژه تری به بازار چین داشته باشند. این گزارش فقط مربوط به ماه آوریل است و ممکن است شرایط در ماه های آینده تغییر کند. با این حال نمیتوان از قدرت نمایی شیائومی در این ماه چشم پوشی کرد و همچنین وضع نه چندان مساعد سامسونگ دیگر نکته ی جالب این گزارش بود. نظر شما درباره ی این اعداد و ارقام چیست؟

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات