Saturday 10 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 104164
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 سپتامبر 2016 - 12:45
0 views بازدید

صبحانه برای کاهش وزن

نظرتان چیست اگر بتوانید هم صبحانه‌ای کامل بخورید و هم چندکیلویی وزن کم کنید؟ مطمئناً اگر 4 مورد زیر را هنگام خوردن صبحانه رعایت کنید به این هدف خواهید رسید. به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ حذف کردن وعده های غذایی استراژی مناسبی برای لاغر کردن نیست. به خصوص وعده صبحانه. خوردن در اول صبح متابولیسم بدن را بیدار می کند و باعث […]


breakfast

نظرتان چیست اگر بتوانید هم صبحانه‌ای کامل بخورید و هم چندکیلویی وزن کم کنید؟ مطمئناً اگر 4 مورد زیر را هنگام خوردن صبحانه رعایت کنید به این هدف خواهید رسید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ حذف کردن وعده های غذایی استراژی مناسبی برای لاغر کردن نیست. به خصوص وعده صبحانه. خوردن در اول صبح متابولیسم بدن را بیدار می کند و باعث می شود در طول روز کالری بیشتری بسوزانید. یک وعده صبحانه کامل شما را سیر می کند و کالری کمتری در روز مصرف می کنید. اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید این ۴ قانون صبحانه را هرگز فراموش نکنید

صبحانه را تا یک ساعت پس از بیدار شدن میل کنید

همه ما می دانیم کسانی که همیشه صبحانه می خورند کمتر دچار اضافه وزن می شوند. اما زمان صرف صبحانه نیز بسیار مهم است. صبحانه را باید تا یک ساعت پس از بیدار شدن حتما بخورید. صبحانه زود هنگام ریتم شبانه روزی را حفظ می کند و متابولیسم بدن را تقویت می کند.

پروتئین مصرف کنید نه شکر

درست است که پنکیک با شیره برای وعده صبحانه خیلی دلپذیر است اما نباید مرتبا آن را هر روز برای صبحانه میل کنید. غذاهای با پروتئین بالا مثل تخم مرغ، ماست یونانی، غلات کامل و آجیل کالری کمتری دارند و بیشتر از غذاهای شیرین انرژی می دهند.

همچنین بخوانید: چه کسانی باید پروتئین بیشتری مصرف کنند؟

حداقل ۸ گرم فیبر مصرف کنید

کلید کم کردن وزن غذاهایی است که به شما حس سیری بدهند. پس گرسنه نمی شوید که بخواهید غذاهای پرکالری برای رفع گرسنگی مصرف کنید. برای اولین وعده روزانه حداقل ۸ گرم فیبر مصرف کنید. اگر کمبود وقت دارید اسموتی های راحت درست کنید هم زود درست می شوند و هم فیبر دارند.

بیش از حد کالری مصرف نکنید

بسته به وزنتان، میزان وزنی که می خواهید کم کنید و غذاهایی که در ادامه روز می خواهید بخورید باید کالری بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ برای صبحانه مصرف کنید.غذاهای کم کالری مثل املت سبزیجات، ماست یونانی، میوه تازه و نان گندم کامل بخورید.

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات