Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 102308
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 سپتامبر 2016 - 6:24
1 views بازدید

فراخوان سامسونگ درباره نوت 7 به ایرانی ها

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ به دلیل مشکلات انفجار باتری گلکسی نوت 7 فراخوان جمع‌آوری آن را اعلام کرده است. حالا شرکت سامسونگ ایران نیز بیانیه رسمی خود را در این مورد منتشر کرده است. اتاق خبر 24:   سامسونگ ایران در بیانیه‌ای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت 7 را تهیه کرده‌اند درخواست کرد با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع […]

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ به دلیل مشکلات انفجار باتری گلکسی نوت 7 فراخوان جمع‌آوری آن را اعلام کرده است. حالا شرکت سامسونگ ایران نیز بیانیه رسمی خود را در این مورد منتشر کرده است.


اتاق خبر 24: 

 سامسونگ ایران در بیانیه‌ای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت 7 را تهیه کرده‌اند درخواست کرد با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشی‌ها برایشان فراهم شود.
به دنبال انتشار گزارش‌هایی در خصوص بروز مشکل در استفاده از گلکسی نوت 7، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاه‌هایی که به دست مشتریان می‌رسند، عاری از هرگونه عیب و نقص هستند. هرچند این محصول هنوز به‌طور رسمی در ایران عرضه نشده است، اما سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.
در بیانیه‌ای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشی‌های گلکسی نوت۷ با مشکلاتی مواجه شده‌اند و تیم مهندسان سازنده گلکسی نوت 7 به سرعت برای حل این مشکل اقدام کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد کمی از گوشی‌ها مشکلاتی در سلول‌ باتری‌های‌شان وجود داشته است. سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و احترامی که برای مشتریان خود قائل است، عرضه گلکسی نوت 7 در دنیا را به تعویق انداخته تا تیم مهندسی این شرکت، دوباره گلکسی نوت 7 را آزمایش کرده و از سلامت گوشی‌ها اطمینان حاصل کند.
اگرچه عرضه گلکسی نوت 7 در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهره‌مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت 7 تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت۷ می‌توانند گوشی‌های خود را تعویض یا مرجوع کنند.
در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت۷ از طریق وب‌سایت www.SAMSUNG.com و روابط عمومی این شرکت، اعلام می‌شود.

 

منبع : فارنت

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات