Friday 9 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 74330
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 ژوئن 2016 - 7:46
0 views بازدید

فروش گجت های پوشیدنی تا سال 2020 به 213 میلیون دستگاه خواهد رسید

گجت های پوشیدنی در سال های اخیر گسترش چشمگیری را تجربه کردند. مهم ترین دلیل این اتفاق را میتوان معرفی شدن گجت های جذابی از این دسته مانند ساعت های هوشمند با قابلیت های متنوع دانست. این ساعت ها کمترین قابلیتی که دارا هستند، نشان دادن زمان و تاریخ است و بیشتر ویژگی های این گجت ها به گوشی های هوشمند شبیه هستند و با […]

فروش گجت های پوشیدنی تا سال 2020 به 213 میلیون دستگاه خواهد رسید

گجت های پوشیدنی در سال های اخیر گسترش چشمگیری را تجربه کردند. مهم ترین دلیل این اتفاق را میتوان معرفی شدن گجت های جذابی از این دسته مانند ساعت های هوشمند با قابلیت های متنوع دانست. این ساعت ها کمترین قابلیتی که دارا هستند، نشان دادن زمان و تاریخ است و بیشتر ویژگی های این گجت ها به گوشی های هوشمند شبیه هستند و با هدف هماهنگ شدن با گوشی های هوشمند به بازار عرضه شدند. در این میان این هماهنگی بین گوشی و ساعت باعث میشود تا شما برای کارهای روزمره نیاز کمتری به در دست گرفتن گوشی خود داشته باشید که این اتفاقی مثبت است. اما گجت های پوشیدنی فقط به ساعت های هوشمند خلاصه نمیشوند و گجت های دیگری مانند دستبند های سلامتی نیز تاثیر زیادی بر بازار این گجت ها داشته اند.

 

موسسه ی تحقیقاتی IDC پیش بینی میکند که فروش گجت های پوشیدنی تا پایان امسال 29 در صد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت و به 101 میلیون و 900 هزار دستگاه خواهد رسید. بیش از 50 در صد بازار گجت های پوشیدنی به دستبند های سلامتی تعلق دارد که اکثر این دستبند ها نیز توسط کمپانی هایی مانند FitBit و Jawbone تولید میشوند. ساعت های هوشمند هم 40 در صد از سهم فروش گجت های پوشیدنی را در اختیار دارند. در این گروه تولید کنندگانی همچون اپل، سامسونگ، ال جی، موتورولا، هواوی و برخی دیگر به عنوان اصلی ترین سازندگان این گجت ها به شمار میروند.

IDC کمی آینده نگری کرده است و معتقد است که تا سال 2020، سهم ساعت های هوشمند در بازار گجت های پوشیدنی به 52 در صد خواهد رسید در حالی که سهم دستبند های سلامتی به 28.5 در صد خواهد رسید. همچنین پیش بینی شده است که فروش گجت های پوشیدنی تا سال 2020 به 213 میلیون 600 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این بدین معناست که IDC رشد سالیانه ی 20 در صدی را برای بازار گجت های پوشیدنی تخمین زده است.

اما عینک و لباس های هوشمند هم که هر دو در بخش گجت های پوشیدنی قرار میگیرند، انتظار میرود که تا سال 2020 رشد بسیار سریعی را تجربه کنند. در حال حاضر سهم هر دو این گجت ها در بازار کمتر از یک در صد است. تا سال 2020، بخش عینک های پوشیدنی 8.8 در صد از بازار گجت های پوشیدنی را در اختیار خواهند گرفت و لباس های هوشمند نیز 7.3 در صد از این بازار از آن خود خواهند کرد. به طور کلی با توجه به سیر زندگی که به سمت کامپیوتری شدن به سرعت در حال پیشرفت است، پیش بینی IDC چندان هم دور از ذهن قرار نمیگیرد. به هر حال واقعیت این است که فناوری دنیا را در اختیار گرفته است و انسان ها نیز با این سبک زندگی کاملا سازگار شده اند. زندگی کامپیوتری قطعا در سالهای آینده به طور واضح تری بر انسان ها تاثیر خود را خواهد گذاشت. نظر شما در این باره چیست؟

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات