Tuesday 6 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 25460
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فوریه 2016 - 0:39
5 views بازدید

لنوو آمد: ارکان ارتباطات نوین، نماینده جدید لنوو در ایران معرفی شد

شب گذشته و در مراسمی که در هتل اسپیناس تهران با حضور مدیران لنوو و شرکت ارکان ارتباطات به همراه نمایندگان فروش و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد، لنوو نماینده جدید خودش در ایران را معرفی کرد. ارکان ارتباطات که پیش از این نمایندگی محصولات سازندگانی چون هواوی را نیز بر عهده داشت، حال با لنوو برای واردات و پشتیبانی از کالای موبایل و تبلت […]

شب گذشته و در مراسمی که در هتل اسپیناس تهران با حضور مدیران لنوو و شرکت ارکان ارتباطات به همراه نمایندگان فروش و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد، لنوو نماینده جدید خودش در ایران را معرفی کرد. ارکان ارتباطات که پیش از این نمایندگی محصولات سازندگانی چون هواوی را نیز بر عهده داشت، حال با لنوو برای واردات و پشتیبانی از کالای موبایل و تبلت این شرکت به توافق رسیده و قرار است که تمرکز ویژه‌ای را بر این بخش از بازار بگذارد.

پیام ابراهیمی، مدیر ارشد برند لنوو در این مراسم گفت: امشب می‌خواهیم به صورت اجمالی به معرفی برند لنوو و شرکت ارکان ارتباطات نوین به عنوان نماینده رسمی محصولات موبایل و تبلت لنوو در ایران بپردازیم.

lenovo seminar 3

شعار اصلی لنوو اولین بحث اصلی ماست که به معنای این است که نوآوری و خلاقیت توقف پذیر نیست. در اصل لنوو تاکید بر این دارد که شرکتی خلاق و نوآور است و این پیام را به مشتریان می‌رساند که سعی می‌کند محصولات رقابتی را به کاربران خودش ارایه دهد.

لنوو یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه آی‌تی است، حدود ۴۶ میلیارد دلار تراکنش مالی سالانه داشته و ۸۵ هزار پرسنل دارد و در حدود ۱۶۰ کشور دنیا فعال است. از لحاظ رنکینگ جهانی لنوو در جایگاه ۲۳۱ است و جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۵ جزء ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار گرفته که نشان از استراتژی مشخصی است که این شرکت داشته و در حال ارتقای خودش است. این شرکت بیش از ۳۰ سال پیش پایه‌گذاری شد. با توجه به آنکه هدف شرکت نفوذ در بازار آی‌تی بود، در سال ۲۰۰۵ توانست IBM PC را به تملک خودش درآورد و فعالیتش را در عرصه کامپیوترهای شخصی گسترش داد. در سال‌های بعدی شرکت لنوو موبایل را به تملک خودش در آورد و برای آنکه بتواند در بازارهای شرقی نفوذ کند، NEC را خرید. همچنین برای نفوذ در اروپا برند medion را خریداری کرد. در ادامه نیز برای بحث کلود، مالک شرکت stoneware شد و در سال ۲۰۱۴ هم موتورولا را از گوگل به‌دست آورد.

در اوایل سال ۲۰۱۵ شکل و محتوای لوگوی لنوو و شعار آن‌ها تغییر پیدا کرد که در راستای همان پیغام است که لنوو برند و ابزاری حرفه‌ای برای کاربران است. سبک لوگوی آن به حالت ساده‌تری درآمد تا این پیام را القا کند که لنوو خودش را با نیاز مشتریان انطباق می‌دهد.

استراتژی که این شرکت تدوین کرده و در راستای آن حرکت می‌کند، در اصل تقویت موقعیت خود در حوزه پی‌سی و کامپیوترهای شخصی است و خودش را در بازارهای موبایل، تبلت و فبلت گسترش می‌دهد. همچنین از نظر بازار کامپیوتر، لنوو در مقام نخست دنیا قرار دارد و این شرکت توانسته به صورت منظم کیفیتش را ارتقا داده و بالای ۲۰ درصد سهم داشته باشد. با توجه به استراتژی که لنوو دارد، در هر ثانیه ۴ محصول مختلف آن در حال فروش است که این آمار هر لحظه در حال تغییر است.

lenovo seminar 4

استراتژی که لنوو انتخاب کرده، قدم نخست حفظ موقعیت فعلی‌اش بوده و می‌خواهد در بازارهای جدید حضور پیدا کند. از نظر ساختاری برای آنکه این شرکت بتواند در بازار ماندگار باشد، ساختار آن را ساده سازی کرده و در ۳ سازمان پیاده سازی نموده است. یک بخش گروه موبایل است، یک بخش ارتباط به کلاود و سیستم رایانش ابری دارد و بخش بعدی مربوط به کامپیوتر و سرور است.

شرکت ارکان ارتباطات نوین به عنوان نماینده رسمی محصولات لنوو در ایران، سعی می‌کند تا بهترین سبد کالا را انتخاب و بازاریابی و بازارسازی نماید. در حال حاضر شرکت ارکان ارتباطات با توجه به توان و تجربه ایرانیان سرویس، ‌در شهرهای مختلف سرویس می‌دهد که ۴۱ مرکز سرویس و ۱۵ مرکز جمع آوری نیز وجود دارد که خدمات پس از فروش را ارایه می‌دهد. همچنین بزرگ‌ترین فروشگاه لنوو نیز به‌زودی در بازار موبایل راه‌اندازی خواهد شد.

lenovo seminar 5

پس از ابراهیمی نوبت به محمد غفاری، ‌مدیر کل فروش لنوو در ایران رسید تا در ارتباط با محصولات این شرکت توضیحاتی را ارایه دهد. وی در ابتدای سخنانش گفت: اکثر شما با محصولات لنوو از طریق لپ‌تاپ آشنا هستید. موبایل لنوو در چند سال گذشته وارد بازار ایران شده که از قیمت پایین تا بالای آن وجود داشته است.

شاخص‌ترین گوشی ما شاید وایب شات بود که به عنوان یک دوربین عکاسی حرفه‌ای هم شناخته می‌شد. حال محصولات جدید، هر کدام شاخص‌های خودشان را دارند. نقطه قوت یک محصول یا برند این است که سبد محصولات کاملی داشته باشد و لنوو این گونه است.

یک تحقیقی که در حوزه موبایل انجام شده، نشان می‌دهد مشتریان ۵ کاربرد اصلی را از یک گوشی انتظار دارند. اولین کاربرد وب‌گردی است، ‌دومین کاربرد که غالب است، ورود به فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. سومین گزینه گوش دادن به موسیقی، چهارمی بازی کردن و آخرین برقراری تماس است. تمرکز لنوو بر این بوده که سبد اسمارت‌فون‌های خودش را با توجه به این موضوع تکمیل کند.

lenovo seminar 6

سپس در ادامه، غفاری محصولات اصلی این شرکت را با پخش کلیپ‌هایی برای حاضرین در مراسم معرفی کرد.

lenovo seminar 8 lenovo seminar 7 lenovo seminar 10 lenovo seminar 9 lenovo seminar 2

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات