Wednesday 7 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 69567
تاریخ انتشار : جمعه 3 ژوئن 2016 - 11:51
0 views بازدید

مادرانی که در حسرت اندام پیش از زایمان هستند، بخوانند!

همه‌ خانم‌ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می‌کنند. مسئله‌ی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در بارداری باید بعد از زایمان کاهش پیدا کند. گفتنی است، این نوع چاقی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی همچون عدم پیدا کردن لباس مناسب، برهم خوردن تناسب اندام، کاهش اعتماد به نفس و […]

همه‌ خانم‌ها در زمان بارداری بین 11 تا 16 کیلو گرم و در برخی موارد بیشتر وزن اضافه می‌کنند. مسئله‌ی مهمی که وجود دارد این است که وزن اضافه شده در بارداری باید بعد از زایمان کاهش پیدا کند.

گفتنی است، این نوع چاقی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی همچون عدم پیدا کردن لباس مناسب، برهم خوردن تناسب اندام، کاهش اعتماد به نفس و در نهایت ابتلا به بیماری های مزمن هچون دیابت و فشارخون می شود اما با انجام راهکارهایی می توان این مشکل را برطرف کرد.

علاوه بر رعایت رژیم غذایی، خوردن میوه و سبزیجات تازه، پرهیز از خوردن مواد چرب و شیرین انجام ورزش هایی خاص می تواند این سلولیت ها و توده های چربی زائد را از بین ببرد و تناسب اندام را به خانم ها بازگرداند.

از جمله تمرینات ورزشی خوابیدن روی زمین و بلند شدن برروی آرنج های دست وخم کردن زانوها و جدا کردن پاها از زمین است که می تواند باعث سفت شدن عضلات ران و آب شدن چربی ها شود.

شیردهی به نوزاد، پیاده روی ، انجام ورزش های کششی ، انجام ورزش در هوای گرم، مصرف نوشیدنی های فاقد شکر، ماساژ بدن، اندازه گیری وزن در هر روز ، انجام ورزش “بشین و پاشو”همگی می توانند سلولیت ها را حذف کنند و درایجاد تناسب اندام موثر باشند.

اما توجه به این نکته الزامی است که برای حفظ تناسب اندام انجام ورزش باید حالت مداوم داشته باشد در غیر این صورت سلولیت مجدداً ایجاد می شود.

نوشیدن مایعات زیاد در طول روز باعث می‌شود که بدن شما دهیدراته نشود یعنی آب خود را از دست ندهید. از این گذشته آب باعث سیری می‌شود نمی‌گذارد که در خوردن زیاده‌روی کنید.

نتایج برخی مطالعات نشان می‌دهند که آب می‌تواند متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. برای اینکه بدانید روزانه به چه میزان آب نیاز دارید رنگ ادرار و دفعاتی را که به دست‌شویی نیاز دارید را مبنا قرار دهید. اگر به میزان کافی آب نوشیده باشید رنگ ادرارتان روشن‌تر است و باید هر 3 تا 4 ساعت به دستشویی نیاز داشته باشید.

منبع: supertastyrecipes

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات