Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 44011
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مارس 2016 - 4:25
5 views بازدید

معرفی کتاب (برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری)

گیگر:   برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری کتاب فوق به بررسی تکنیک های برندسازی، ارزش گذاری برند، مدیریت استراتژیک برند، خلق و جایگاه یابی برند و تاثیر تبلیغات و طراحی داخلی و خارجی شعب بر فرایند تقویت برند در سازمانهای خدمات مالی به ویژه مراکز خرید و مقاصد گردشگری پرداخته است. تاریخ انتشار: ۱۳۹۳ نویسنده: امیر اخلاصی   انتشارات:علمی دغدغه پروژه های گردشگری […]

گیگر:

سازی-برای-مکان،مراکز-خرید-و-مقاصد-گردشگری.jpg

 

برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری

کتاب فوق به بررسی تکنیک های برندسازی، ارزش گذاری برند، مدیریت استراتژیک برند، خلق و جایگاه یابی برند و تاثیر تبلیغات و طراحی داخلی و خارجی شعب بر فرایند تقویت برند در سازمانهای خدمات مالی به ویژه مراکز خرید و مقاصد گردشگری پرداخته است.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۳

نویسنده: امیر اخلاصی
  
انتشارات:علمی

دغدغه پروژه های گردشگری در حال اجرا و نیاز به رویکرد علمی و پژوهشی در کشور لزوم مطرح شدن مباحث اصولی در این موضوع را آشکار می کند . کتاب برندسازی برای مکان، مراکز خرید و مقاصد گردشگری از مجموعه کتابهای برند سازی است که توسط دکتر امیر اخلاصی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تالیف و منتشر شده است.

کتاب فوق به بررسی تکنیک های برندسازی، ارزش گذاری برند، مدیریت استراتژیک برند، خلق و جایگاه یابی برند و تاثیر تبلیغات و طراحی داخلی و خارجی شعب بر فرایند تقویت برند در سازمانهای خدمات مالی به ویژه مراکز خرید و مقاصد گردشگری در ۲۵۲ صفحه پرداخته است.

بحث برند این روزها در محافل مختلفی مطرح است. اما آیا همگی ما تعریف یکسان و درستی از این مفهوم داریم؟ نظر به اهمیتی که این بحث در هویت سازی شرکت ها در بازار ایفا می کند بر آن شدیم تا با تعاریف عمومی و کلی این مفهوم کلیدی در علم بازاریابی آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

به طور کلی هر مفهومی ‌برای تبیین نیاز به تعریف دارد. بسیاری از مفاهیم در نزد متخصصان گوناگون تعابیر متفاوتی دارد. از آنجا که هر کدام از محققین با توجه به چارچوب ذهنی خود به مفهوم مورد نظر می‌نگرند، تعدد تعاریف و تعابیر امری طبیعی و غیر قابل اجتناب می‌باشد. برند نیز از جمله مفاهیمی‌ است که تعابیر مختلفی از آن وجود دارد.

منبع: www.istta.ir

معرفی کتاب (برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری)

معرفی کتاب (برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری)

نوشته معرفی کتاب (برند سازی برای مکان،مراکز خرید و مقاصد گردشگری) اولین بار در های برگ | مجله اینترنتی برتر پدیدار شد.

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات