Monday 5 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 44295
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مارس 2016 - 16:54
3 views بازدید

معرفی کتاب (تبلیغات و صنعت گردشگری)

گیگر:     این کتاب با تاکید بررسانه ها وابزاهای تبلیغاتی در دو بخش و ده فصل منتشر شده است. تاریخ انتشار: ۱۳۹۲ تالیف: اکبر فیضی نوبت چاپ: اول انتشارات: رامان سخن بخش اول کتاب رویکردی علمی به تبلیغات گردشگری دارد . در این بخش  نویسنده  به واژه شناسی، مبانی نظری گردشگری، تبلیغات، الگوهای تبلیغاتی ونظریه های ارتباطی و برنامه ریزی تبلیغاتی در حوزه گردشگری […]

گیگر:

تبلیغات-و-صنعت-گردشگری.jpg

 

 

این کتاب با تاکید بررسانه ها وابزاهای تبلیغاتی در دو بخش و ده فصل منتشر شده است.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۲

تالیف: اکبر فیضی

نوبت چاپ: اول

انتشارات: رامان سخن

بخش اول کتاب رویکردی علمی به تبلیغات گردشگری دارد . در این بخش  نویسنده  به واژه شناسی، مبانی نظری گردشگری، تبلیغات، الگوهای تبلیغاتی ونظریه های ارتباطی و برنامه ریزی تبلیغاتی در حوزه گردشگری پرداخته است.

نویسنده در مقدمه  این کتاب آورده است، به رغم تالیفات  وترجمه  های متعدد در حوزه های تبلیغات  وحوزه ی  گردشگری آثار بسیار اندکی می توان یافت که تلفیقی از هردو حوزه را دربر داشته  باشد, واین مقدمه ای شد برای نگاشتن کتابی باعنوان “تیلیغات وصنعت گردشگری “. در این اثر  نگارنده سعی کرده است از منابع جدید  ومطرح در هر دو حوزه کمک  بگیرد.

وبه زعم نویسنده، گاهی مبانی تئوریک و الگوهای تبلیغاتی صرف به خودی خود راهگشا نیستند. و صرفا” نمی توان با  الگوها، نطریات ومبانی یک علم به توضیح پدیده ها  بپردازیم  بلکه  باید قادر باشیم که عملا” درتغییرپدیده ها ومدیریت آن نقش داشته باشیم لذا می توان در تحقیق های  میدانی  وپژوهش ها، از این مبانی و الگوها کمک گرفت و از نتایج پژوهش ها، پدیده ها را آسیب شناسی، وبرای آن برنامه ریزی کرد.

بخش دوم  کتاب، رویکردی پژوهشی دارد و نمونه ای پژوهشی است که بر مبنای مبانی والگوهای تبلیغاتی فصل های پیشین صورت گرفته است و در این بخش از کتاب، نقش رسانه ها و ابزارهای ارتباطی مانند روزنامه، مجله، رادیو، تلویزیون، بروشور، بیلبورد، اینترنت و … را در جذب گردشگران، مورد بررسی قرار می دهد. و به صورت موردی به بررسی نقش تبلیغات در جذب گردشگران به مجموعه تاریخی تخت سلیمان و   روشهای مورد استفاده و اثربخش در جذب گردشگران می پردازد.

مجموعه آثار باستانی تخت سلیمان واقع در ۴۵ کیلومتری شمال شرقی شهرستان تکاب یکی از محوطه های  مهم  طبیعی –تاریخی ایران محسوب می شود.

این مجموعه تاریخی درسال ۱۳۸۲، ۱۴ تیرماه جولای ۲۰۰۳ در فهرست جهانی  یونسکو به عنوان چهارمین اثر ایران بعد از تخت جمشید، چغازنبیل و نقش جهان اصفهان، ثبت گردیداست.

کتاب حاضر به دلیل داشتن فصول مختلف می تواند مورد استفاده دانشجویان رشته های ارتباطات، مدیریت رسانه ومدیران، دانشجویان، برنامه ریزان و علاقمندان حوزه  های گردشگری  قرار گیرد. لازم به ذکر است که مولف این کتاب را به کهنسال ترین نگهبان میراث فرهنگی کشور یعنی زنده یاد عزیز عاشقی  تقدیم نموده است.

چاپ نخست کتاب  تبلیغات وصنعت گردشگری با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در  ۱۹۴  صفحه  روا نه بازار نشر کرده است. و برای تهیه آن می توانید به انتشارات حکمت واقع در خیابان انقلاب مراجعه نمایید.

منبع: www.istta.ir

معرفی کتاب (تبلیغات و صنعت گردشگری)

معرفی کتاب (تبلیغات و صنعت گردشگری)

نوشته معرفی کتاب (تبلیغات و صنعت گردشگری) اولین بار در های برگ | مجله اینترنتی برتر پدیدار شد.

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات