Monday 5 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 11392
تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2015 - 1:16
12 views بازدید

مواظب باشید،دیر شام نخورید!

خوردن شام دیر هنگام باعث می‌شود. ایجاد اختلال در خواب شبانه می‌شود. ضیاءالدین مظهری، نایب رییس انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی-پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مضرات خوردن شام دیر هنگام گفت: به هم‌ریختگی خواب شبانه و عدم ترمیم و سم‌زدایی، جایگزینی سلول‌ها و بافت‌های آسیب دیده از جمله عوارضی است که افراد با خوردن شام دیر […]

خوردن شام دیر هنگام باعث می‌شود. ایجاد اختلال در خواب شبانه می‌شود.

ضیاءالدین مظهری، نایب رییس انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی-پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مضرات خوردن شام دیر هنگام گفت: به هم‌ریختگی خواب شبانه و عدم ترمیم و سم‌زدایی، جایگزینی سلول‌ها و بافت‌های آسیب دیده از جمله عوارضی است که افراد با خوردن شام دیر هنگام دچار آن می‌شوند.

وی ادامه داد: و از این جهت به افراد توصیه می‌شود، حدوداً 3 ساعت قبل از خواب شام میل کنند دکتر مظهری در بیان خوردن شام زودهنگام گفت: خوردن به موقع شام علاوه بر اینکه باعث می‌شود ترمیم و سم‌زدایی سلول‌ها و بافت‌های بدن به خوبی انجام شود باعث رشد بهتر در کودکان نیز می‌شود.

نایب رییس انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران به افرادی که دچار خواب ناآرام هستند، توصیه کرد: خوردن نصف لیوان شیر به همراه یک سیب قبل از خواب علاوه بر اثر تصفیه‌ای خون باعث داشتن خوابی آرام در این افراد می‌شود.

مطهری در ادامه افزود: چنانچه نسبت به خوردن شیر دچار حساسیت هستند می‌توانند خوردن ترکیب کاهوی خرد شده به همراه سیب رنده شده و یا آب کاهو و آب سیب را جایگزین کنند.

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات