Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 93456
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آگوست 2016 - 8:44
0 views بازدید

نیسان آبی را تا کی می‌بینیم؟

معاون فروش یک شرکت تولیدی خودروهای سنگین با اشاره به تولید وانت نیسان، گفت: قبل از برجام، تقریبا 4 سال تحریم‌ها باعث شد که از تولیدات شرکت‌های خارجی و اروپایی فاصله بگیریم. حمیدرضا درویش اظهار داشت: بیش از 50 سال است که ما در زمینه خودروهای تجاری فعالیت داریم و تمامی رده‌های خودروهای تجاری را تولید می‌کنیم. شریک‌های تجاری ما، شرکت‌های ولوو، نیسان و ایویکو […]

معاون فروش یک شرکت تولیدی خودروهای سنگین با اشاره به تولید وانت نیسان، گفت: قبل از برجام، تقریبا 4 سال تحریم‌ها باعث شد که از تولیدات شرکت‌های خارجی و اروپایی فاصله بگیریم.

حمیدرضا درویش اظهار داشت: بیش از 50 سال است که ما در زمینه خودروهای تجاری فعالیت داریم و تمامی رده‌های خودروهای تجاری را تولید می‌کنیم. شریک‌های تجاری ما، شرکت‌های ولوو، نیسان و ایویکو است.

وی با اشاره به سهم 29 درصدی بازار این خودروها، افزود: تولیدات شرکت زامیاد به سه دسته تقسیم می‌شود. دسته اول، خودروهای سبک است؛ در خصوص وانت‌های زیر دو تن، به زودی یک خودرو به نام درکا وارد بازار خواهد شد. این خودرو مراحل مهندسی، تولید آزمایشی و تولید انبوه و نیز استانداردهای لازم را گرفته و در مرحله شماره‌گذاری است.

معاون فروش شرکت خودروسازی زامیاد عنوان کرد: این خودرو تا دو هفته دیگر مجوز شماره‌گذاری را می‌گیرد و قیمت این محصول 26 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود و به بازار عرضه خواهد شد.

درویش متذکر شد: در زمینه خودروهای سبک، وانت‌های بیش از دو تن، وانت نیسان را داریم که در سه نوع بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزل تولید می‌شود. همچنین طی یکی دو سال پیش وانتی را به نام پادرا طراحی کردیم که این وانت در سال 94 رونمایی و ابتدای سال 95 به بازار عرضه شد.

وی ادامه داد: این خودرو از همان پلت‌فرم نیسان استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که کاملا همان توانایی و قدرت نیسان را دارد. این محصول با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

درویش اظهار داشت: در حوزه محصولات مسافری، فعالیت‌هایی را در زمینه ون داشتیم. با روابطی که بعد از برجام داشتیم و روابطی که با شرکت ایویکو داشتیم، روابط ما شروع شده است. قرار است در حوزه‌های مسافری، وَن و مینی‌بوس فعالیت‌هایی را داشته باشیم.

وی گفت: در گذشته وَن a36 را تولید کردیم که این ون، 10 نفره است. مینی‌بوس 19 نفره را داریم که در گذشته نیز تولید شده است. اتوبوس شهری نیز است.

درویش یادآور شد: قبل از برجام، تقریبا 4 سال تحریم‌ها باعث شد که از تولیدات شرکت‌های خارجی و اروپایی فاصله گرفتیم.

وی افزود: براساس بند «ق» تبصره 19، قرار شده که اتوبوس‌های کشور در حدود 17 هزار دستگاه نوسازی شود. اصرار است که این خودروهای سی‌ان‌جی باشد. با مکاتبات و جلساتی که با شرکت ایویکو داشتیم، یک نمونه خودرو سی‌ان‌جی را وارد کردیم و قرار است این خودرو به اتوبوسرانی تهران تحویل داده شود.

درویش تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیات وزیران مصوبه‌ای را گرفته در خصوص 2 هزار و 200 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان 7 شهر بزرگ. ما جلسات پیوسته‌ای را با وزارتخانه داشتیم.

وی عنوان کرد: در حوزه محصولات باری، بحث کامیونت 6 تن را داریم که قبلا 1500 دستگاه تولید کردیم. وَن باری را داریم. در بخش کامیون نیز فعالیت‌هایی را داریم. کشنده استرالیس S500 نیز است که در روزهای گذشته در نمایشگاه مشهد رونمایی شد.

درویش در پاسخ به این پرسش که وانت نیسان را تا کی می‌بینیم؟ خاطرنشان کرد: تا وقتی که جان دارد.

 

 

 

 

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی سایت کارنت (https://telegram.me/carnet_ir ) بپیوندید. کافیست عبارت “carnet_ir” را در نرم افزار تلگرام جست وجو و “join” را لمس نمایید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات