Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 56133
تاریخ انتشار : جمعه 22 آوریل 2016 - 6:04
0 views بازدید

پیتزا مخصوص رژیم غذایی خام گیاه‌خواران

معمولا پیتزایی که در آن از مواد گوشتی استفاده نشده باشد مورد توجه بیشتر افراد قرار می‌گیرد. هرچند چنین رژیم غذایی بیشتر  از سایر رژیم‌های غذایی چالش برانگیز است. در ادامه با پیتزایی آشنا خواهید شد که خمیر آن از آجیل، دانه‌ها، گیاهان و ادویه‌جات تشکیل شده است. شما می‌توانید برروی این پیتزا از سبزیجات مختلف استفاده کنید. مواد لازم برای تهیه خمیر: یک دوم […]


پیتزا گیاهی raw-pizza

معمولا پیتزایی که در آن از مواد گوشتی استفاده نشده باشد مورد توجه بیشتر افراد قرار می‌گیرد. هرچند چنین رژیم غذایی بیشتر  از سایر رژیم‌های غذایی چالش برانگیز است. در ادامه با پیتزایی آشنا خواهید شد که خمیر آن از آجیل، دانه‌ها، گیاهان و ادویه‌جات تشکیل شده است. شما می‌توانید برروی این پیتزا از سبزیجات مختلف استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه خمیر:

  • یک دوم پیمانه از تخم شاه دانه، دانه کدو تنبل خام و دانه آفتابگردان
  • یک پیمانه گردو
  • یک قاشق چایخوری نمک و فلفل
  • دو قاشق چایخوری ریحان خشک
  • یک قاشق غذاخوری شربت افرا یا چند عدد خرما
  • یک الی دو قاشق غذاخوری آب
  • نصف پیاز
  • 4 حبه سیر

پستوی اسفناج:

  • 4 الی پنج پیمانه اسفناج ارگانیک
  • یک دوم پیمانه آجیل خام
  • یک حبه سیر
  • یک دوم قاشق چایخوری نمک و فلفل
  • یک دوم پیمانه آب
  • یک قاشق چایخوری شربت افرا یا آگاو

مواد لازم برای روی پیتزا:

  • سه عدد قارچ
  • یک عدد فلفل
  • یک عدد گوجه فرنگی
  • یک قاشق چایخوری تاماری
  • یک قاشق چایخوری از گیاهان خشک

طرز تهیه خمیر:

تمامی مواد را در داخل غذاساز بریزید و خوب هم بزنید. حالا این ترکیب را  به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید و آن را به شکل دلخواه در بیاورید . آن را داخل فر بپزید.

طرز تهیه پستو:

تمامی مواد مورد نیاز برای تهیه پستو را داخل غذاساز بریزید و آن را خوب هم بنزید تا خمیر نرمی تشکیل شود . آن را داخل یک کاسه قرار دهید، روی آن را با پلاستیک بپوشانید و در فریزر قرار دهید .

آماده سازی سبزیجات :

برای آماده سازی سبزیجات، همه مواد را برش دهید و با تاماری و ترکیب گیاهان مختلف مخلوط کنید.  زمانی که  تمامی مواد آماده شد،پستو را روی خمیر قرار دهید و سپس سبزیجات را روی پستو بگذارید. اگر دوست داشتید می‌توانید کمی پنیر روی پیتزا قرار دهید.


لاغری و کاهش وزن



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات