Saturday 10 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 26018
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فوریه 2016 - 17:04
4 views بازدید

پیش بینی رشد 18.4 درصدی گجت های پوشیدنی در سال 2016

گجت های پوشیدنی مانند دستبندهای سلامتی و عینک های هوشمند رفته رفته در حال تبدیل شدن به ابزارهای مهم در زندگی کاربران هستند. هر چند هنوز نمی توان آنها را وسیله هایی حیاتی به حساب آورد اما این روند به تدریج در حال تغییر است و پیشرفت های تکنولوژیکی مانند افزایش طول عمر باتری ها و ظریف تر شدن دستگاه ها آنها را بیشتر به […]

پیش بینی رشد 18.4 درصدی گجت های پوشیدنی در سال 2016

گجت های پوشیدنی مانند دستبندهای سلامتی و عینک های هوشمند رفته رفته در حال تبدیل شدن به ابزارهای مهم در زندگی کاربران هستند. هر چند هنوز نمی توان آنها را وسیله هایی حیاتی به حساب آورد اما این روند به تدریج در حال تغییر است و پیشرفت های تکنولوژیکی مانند افزایش طول عمر باتری ها و ظریف تر شدن دستگاه ها آنها را بیشتر به استانداردهای مورد نیاز نزدیک می کنند. بر همین اساس موسسه گارتنر پیش بینی هایی را برای سال جاری میلادی انجام داده که نشان دهنده وضعیت رو به بهبود این گجت ها می باشد.

با توجه به گزارش گارتنر، ابزارهای پوشیدنی در سال 2016 با رشد فروش 18.4 درصدی نسبت به سال 2015، به 274.6 میلیون دستگاه خواهند رسید و برای تولید کنندگان سودی معادل 28.7 میلیون دلار در پی خواهند داشت. از این رقم بخشی در حدود 11.5 میلیون دلار متعلق به پر طرفدارترین دستگاه این رده یعنی ساعت های هوشمند است. با این وجود و در حالی که ساعت های هوشمند بیشترین حاشیه سود را برای کمپانی ها خواهند داشت، اما ضریب نفوذ آنها هنوز تا رسیدن به تلفن های هوشمند و رقابت با آنها راه بسیار درازی را در پیش دارد. گارتنر قبلا پیش بینی کرده بود که فروش تلفن های هوشمند در سال 2016 به مرز 375 میلیون دستگاه خواهد رسید و در نتیجه فاصله ای تقریبا 100 میلیونی بین دستگاه های فروخته شده از این دو گروه به وجود خواهد آمد. پس از ساعت های هوشمند نیز دستبندهای سلامتی قرار دارند که با کم کردن فاصله کاربردی خود با اسمارت واچ ها و همچنین برنامه های توسعه ای ملی در کشورهایی مانند آمریکا، با رشد قابل توجه در فروش روبرو می شوند. همچنین عینک های هوشمندی که در دو رده عینک های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طبقه بندی می شوند در سال 2016 رواج بیشتری در بین کاربران پیدا خواهند کرد. از جمله این دستگاه ها می تواند به Gear VR، Play Station VR، Oculus Rift و هولولنز اشاره کرد. بهبود عملکرد این دستگاه ها می تواند در بخش هایی مانند ورزش، سینما، آموزش و صنعت کاربردهای گسترده ای برای آنها به وجود آورد و در نتیجه روند رشد این گجت ها را به نحو چشمگیری دگرگون کند.

mwc2016

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات