Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 105906
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2016 - 6:31
0 views بازدید

«پینوکیو، عمو سردار و ریِسلی» تبلیغ ماهواره‌ای نمی‌خواهد

گیگر: ناصر عنصری، قائم‌مقام خانه سینما و تهیه‌کننده این فیلم که در کارنامه خود تهیه‌کنندگی ۲ فیلم «اقلیما» ساخته محمدمهدی عسگرپور و «یک تکه نان» ساخته کمال تبریزی را نیز دارد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: «پینوکیو، عمو سردار و ریِسِلی» هم‌اکنون در مرحله دریافت مجوز اکران است. ما برای جذب مخاطب و داشتن اکران موفق، دو مسیر را دنبال می‌کنیم؛ اول این‌که […]

گیگر:

ناصر عنصری، قائم‌مقام خانه سینما و تهیه‌کننده این فیلم که در کارنامه
خود تهیه‌کنندگی ۲ فیلم «اقلیما» ساخته محمدمهدی عسگرپور و «یک تکه نان»
ساخته کمال تبریزی را نیز دارد در گفتگو با خبرنگار مهر
بیان کرد: «پینوکیو، عمو سردار و ریِسِلی» هم‌اکنون در مرحله دریافت مجوز
اکران است. ما برای جذب مخاطب و داشتن اکران موفق، دو مسیر را دنبال
می‌کنیم؛ اول این‌که برای انجام امور پخش و تبلیغات فیلم از تجربیات افراد
کارشناس و حرفه‌ای در این امور استفاده کنیم و دیگر این‌که نظر آموزش و
پرورش را برای پخش فیلم جلب کنیم.

عنصری با بیان‌ اینکه زمان اکران هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده ولی قطعا
از مهرماه به بعد و ایام بازگشایی مدارس خواهد بود، افزود: مشکل ما این است
که علی‌رغم تلاش دوستان برای ایجاد گروه پخش فیلم‌های کودک و نوجوان،
متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده و ما هم ترجیح می‌دهیم که اگر این اتفاق
بخواهد بیفتد در گروه مخصوص به خودش اکران شود بنابراین تمام تلاش خود را
برای تشکیل این گروه انجام خواهیم داد.

تهیه‌کننده فیلم «پینوکیو، عمو سردار و ریِسِلی» درباره پیش‌بینی موفق‌
بودن اکران فیلم گفت: به زعم کسانی که فیلم را دیده و در این حوزه تخصص
دارند، این فیلم حرفه‌ای، گرم و صمیمی و دیدنی است و کسالت‌بار و
خسته‌کننده نیست و توانسته است با مخاطبان خود ارتباط موفقی داشته بنابر ین
تصور می‌کنم که اگر یک پخش و تبلیغ مناسب انجام شود، مخاطبان خاص خود را
خواهد داشت.

وی همچنین درباره تبلیغات ماهواره‌ای و پخش تیزر فیلم‌های آماده و یا در
حال اکران نیز گفت: هرچند این تبلیغات در فروش گیشه و معرفی فیلم به
مخاطبان بی‌تاثیر نیست اما ترجیح می‌دهیم که شبکه‌های داخلی ایران این
امکان را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم تبلیغات و معرفی فیلم را از
این طریق انجام دهیم تا نوجوانان که مخاطبان اصلی این فیلم هستند و همچنین
خانواده‌های آنها فیلم را ببینند. همچنین پس از اکران و یا همزمان با
اکران، مقدمات پخش فیلم در شبکه خانگی فراهم خواهد شد تا به محض پایان زمان
اکران، فیلم از طریق شبکه‌های خانگی در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

عنصری در بخشی دیگر از این گفتگو درباره جایگاه سینمای کودک و نوجوان در
کشور نیز عنوان کرد: وقتی می‌گوییم کودک باید مجموعه‌ای را در نظر بگیریم
که در تولید فیلم و پخش آن، توجه ویژه به کودک و نوجوان داشته باشد. الان
به‌جز پخش خانگی، پخش اکران ما در این زمینه سر و سامان خوبی ندارد و از آن
طرف هم اغلب فیلم‌هایی که ساخته شده نیز ارتباطی به کودک و نوجوان نداشته و
ندارد. در واقع ما در این رشته هم در تولید و هم در اکران بسیار ضعیف
هستیم.

عنصری در پایان با تاکید بر این‌که ما در این زمینه کار اساسی و حرفه‌ای
انجام ندادیم، عنوان کرد: ما حتی در ساخت فیلم‌هایی با موضوع کودک و
نوجوان و مخاطبان بزرگسال نیز موفق عمل نکردیم. یعنی فیلم‌هایی که برای قشر
کودک و نوجوان می‌سازیم به لحاظ کارشناسی اعم از روانشناسی و جامعه‌شناسی
کودک و نوجوان، عملا ضعیف بوده و به موضوعاتی که قابل استفاده و تاثیرگذار
بر این قشر از جامعه باشد نیز توجهی نمی‌شود و حتی خانواده‌ها نیز
نمی‌توانند از آن استفاده کنند. به‌عنوان مثال اگر در فیلمی نحوه  برخورد
پدر و مادر با طرح خواسته‌های کودکان یا نوجوانان نشان داده و همچنین
برخورد صحیح خانواده با آن در فیلم بازگو شود و یا به نقد کشیده شود، حتی
برای بزرگسالان نیز قابل استفاده خواهد بود. متاسفانه فیلم‌های کودک و
نوجوان ما بین مخاطب خاص خود و بزرگسال سرگردان است و ما هنوز به سطح صحیح و
درست آن نرسیدیم.



لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات