Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 60818
تاریخ انتشار : جمعه 6 می 2016 - 2:20
0 views بازدید

چطور با آب خوردن وزن کم کنید؟/یک راهکار کاربردی

به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان، معمولا در برنامه های غذايی كاهش وزن، پرنوشی آب به افراد چاق و يا داراي اضافه وزن توصيه مي شود. در يك مطالعه، محققان شماری از مردان و زنان بزرگسال سنگين وزن و چاق را به طور اتفاقی در دو گروه تقسيم كردند. گروه اول رژيم غذايی كم كالری گرفتند به اين معنی كه نسبت به انرژی مصرفی شان، […]

به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان، معمولا در برنامه های غذايی كاهش وزن، پرنوشی آب به افراد چاق و يا داراي اضافه وزن توصيه مي شود.

در يك مطالعه، محققان شماری از مردان و زنان بزرگسال سنگين وزن و چاق را به طور اتفاقی در دو گروه تقسيم كردند.

گروه اول رژيم غذايی كم كالری گرفتند به اين معنی كه نسبت به انرژی مصرفی شان، غذای كم كالری تری مصرف می كردند.

به ساير افراد نيز رژيم غذايی كم كالری دادند و از آنها خواستند مقدار آب مصرفی خود را افزايش دهند، به اين صورت كه بايد روزانه نيم ساعت قبل از هر وعده غذايی كامل خود 500 ميلی ليتر آب (دو فنجان) مصرف می كردند.

هر دو گروه، از اين برنامه غذايی كم كالری كه شامل 1200 كالری برای زنان و 1500 كالری برای مردان بود، به مدت 12 هفته پيروی كردند و هر دو گروه پس از يك دوره رژيم غذايی از 5 الی 8 كيلوگرم كاهش وزن پيدا كردند.

اما براساس نتيجه اين مطالعه كه در مجله Obesity منتشر شد، گروهی كه پيش از هر وعده غذايی خود آب بيشتری مصرف كرده بودند، دو كيلو گرم بيشتر وزن كم كردند.

/انتهای پیام/

خبرگزاری میزان:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به
معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای
منتشر می‌شود.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات