Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 70306
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 ژوئن 2016 - 17:17
0 views بازدید

چگونه از خستگی در طول روز رها شویم؟

گیگر : به گزارش ایران ناز آیا این روزهای کوتاه برایتان خسته کننده و دلگیر شده است؟ آیا از خواب بیدار شدن برایتان عذاب شده است؟ آیا در طول روز چرت می‌زنید یا دل و دماغ ندارید؟ خلاصه اینکه مدام احساس خستگی می‌کنید؟ اگر جوابتان به این سؤال‌ها مثبت است این مقاله به دردتان می‌خورد.   قصد داریم در این مقاله شما را با مواد […]

گیگر :

به گزارش ایران ناز آیا این روزهای کوتاه برایتان خسته کننده و دلگیر شده است؟ آیا از خواب بیدار شدن برایتان عذاب شده است؟ آیا در طول روز چرت می‌زنید یا دل و دماغ ندارید؟ خلاصه اینکه مدام احساس خستگی می‌کنید؟ اگر جوابتان به این سؤال‌ها مثبت است این مقاله به دردتان می‌خورد.

 

قصد داریم در این مقاله شما را با مواد غذایی ضدخستگی آشنا کنیم.آیا به اندازه‌ی کافی می‌خوابید؟ در نوشیدن قهوه زیاده‌روی نمی‌کنید؟ مشکل استرس زایی برایتان پیش نیامده است؟ آیا ورزش می‌کنید؟ سرما خورده‌اید؟ این سؤال‌ها را از خود بپرسید و سعی کنید دلیل خستگی‌تان را کشف کنید.

 

اگر مسئله مربوط به بی‌خوابی باشد به راحتی می‌توانید با منظم کردن ساعت خواب یا کاهش قهوه آن‌را رفع کرد. برای مسائل دیگر بدنتان به ویتامین بیشتری نیاز دارد.خداوند در طبیعت نعمت‌هایی آفریده که سرشار از مواد مغذی‌اند. خوشبختانه فصل، فصل انواع کلم‌هاست که سرشار از ویتامین C هستند.

 

 

این مواد غذایی همچنین حاوی املاح معدنی و آنتی اکسیدان‌های مفید برای بدن ما هستند. پس از خوردن انواع کلم غفلت نکنید. بخار پز کردن کلم‌ها باعث می‌شود ویتامین کمتری از دست بدهند. به همراه غذاهایتان (ماهی، گوشت، مرغ) کلم بروکلی سرو کنید.

 

داخل سالادهایتان از کلم برگ و کلم قرمز خرد شده استفاده کنید. خلاصه به هر بهانه ای کلم میل کنید.کمبود منیزیم نیز باعث ایجاد احساس خستگی و اختلالات خواب می‌شود. زمانی که مسیری را پیاده می‌روید و احساس خستگی زیادی به خصوص در پاهایتان می‌کنید

 

به احتمال زیاد بدنتان با کمبود منیزیم مواجه است. دانه های کامل، انواع لوبیاها و سبزیجات برگ سبز سرشار از منیزیم هستند. حتی می‌توانید با نظر پزشک از مکمل‌های منیزیم استفاده کنید.اگر صبحانه نخورده از منزل خارج می‌شوید و برای ناهار یک ساندویچ یا مقداری سالاد میل می‌کنید

 

چگونه از خستگی در طول روز رها شویم؟

 

و زمانی که به منزل بر می‌گردید به بهانه‌ی این که میل ندارید از خیر شام هم می‌گذرید تعجبی ندارد که مدام احساس خستگی کنید و خواب راحتی نداشته باشید. حتی زمانی که نان را از برنامه‌ی غذایی‌تان حذف کرده باشید نیز خستگی به سراغتان خواهد آمد.

 

به خاطر اینکه با حذف نان گلوسیدهایی که انرژی بدنتان را تأمین می‌کند را از دست می‌دهید. برای تأمین انرژی بدنتان لازم است که روزانه حداقل 150 گرم نان (کامل) میل کنید.اگر می‌خواهید سرزندگی و نشاط خود را بازیابید از هیچ وعده‌ی غذایی صرف نظر نکنید.

 

صبحانه‌ی کامل (نان، لبنیات، میوه) میل کنید. برای ناهار و شام گوشت، ماهی، تخم مرغ، نان، سبزیجات، میوه و ماست را فراموش نکنید. البته منظورمان این نیست که همه‌ی این‌ها را یکجا میل کنید. ما فقط سعی داریم به شما ایده بدهیم. زیاده‌روی نکنید ولی تغذیه‌ی سالمی داشته باشید.

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات