Wednesday 7 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 107942
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 1:21
0 views بازدید

چگونه خوش اندام شویم؟

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ خیلی از ما بیشتر اوقات وقتی در آینه به خودمان نگاه می کنیم با خودمان می گوییم وقتش رسیده که باشگاه بروم، باید روی ماهیچه های شکم، عضله ها و ران ها کمی کار کنم. از هفته بعد دیگر شروع خواهم کرد. من در اینجا روش هایی را پیشنهاد می کنم که بتوانید با آن ها استارت […]


inshape

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ خیلی از ما بیشتر اوقات وقتی در آینه به خودمان نگاه می کنیم با خودمان می گوییم وقتش رسیده که باشگاه بروم، باید روی ماهیچه های شکم، عضله ها و ران ها کمی کار کنم. از هفته بعد دیگر شروع خواهم کرد. من در اینجا روش هایی را پیشنهاد می کنم که بتوانید با آن ها استارت خوش اندام شدن را بزنید. فقط به خاطر داشته باشید کلید موفقیت شما در این است که تمرین ها را به تدریج بیشتر کنید.

پیاده روی

پیاده روی یکی از روشهای آسان و موثر برای خوش اندام شدن است. با پیاده روی های کم شروع کنید. ابتدا برای شروع در حوالی خانه پیاده روی کنید سپس کم کم مسافت را بیشتر کنید. کم کم خواهید دید که مسافت زیادی را بدون اینکه هیچ عرقی بریزید پیموده اید.

ورزش های سرگرم کننده انجام دهید

هیچ چیزی در زندگی بدتر از یکنواختی و بی تنوعی نمی تواند باشد. در شروع مهم نیست که این ورزش چقدر می تواند برای شما جالب باشد مهم این است که برای لحظه ای از حال کسل کننده بیرون آمده اید. فعالیت های سرگرم کننده انجام دهید مثلا به باشگاه تنیس محله بروید یا با یکی از دوستان مسابقه بدهید

توانایی های جسمی خود را در نظر بگیرید

تمرین های قدرتی خیلی مهم هستند اما نه برای همه. بعضی ها ممکن است در میان دستگاه های بدنسازی گیج شوند. بنابراین ورزش های تناسب اندام انجام دهید. این ورزش ها هم موثر هستند هم نیاز به تجهیزات خاصی ندارند.

دوچرخه ثابت

دوچرخه بهترین ورزش کاردیو است. می توانید مقاومت دوچرخه را کنترل کنید و آزادید که هرگاه احساس خستگی کردید به خودتان استراحت بدهید.

یوگا

وقتی خوش اندام شوید انعطاف بدن هم بیشتر می شود. یوگا بهترین ورزش برای انعطاف پذیر ساختن ماهیچه هاست. این ورزش ها را با تمرین های آسان شروع کنید و کم کم تمرین های پیچیده تری را انجام دهید.

شنا

شنا یک ورزش سرگرم کننده و عالی است و تنها ورزشی است که ضربان قلب را بدون اینکه بخواهید به مفاصل فشار بیاورید بالا می برد. این ورزش برای کسانی که مشکل کمر درد دارند هم مناسب است.

ویدیوهای ورزشی ببینید

ویدیوهای ورزشی انگیزه دهنده های قوی هستند.می توانید بسته به قسمتی که می خواهید روی آن کار کنید ویدیوهای زیادی از اینترنت دانلود کنید.

اپلیکیشن های فیتنس

تکنولوژی های مدرن به خصوص اپلیکیشن های موبایل به ما این فرصت را می دهند که برنامه های ورزش شخصی خودمان را توسعه دهیم.

ADS



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات