Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 1034
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اکتبر 2015 - 12:08
14 views بازدید

کالری سوزی بیشتر با این شیوه پیاده‌روی!

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، این‌طور پیاده‌روی کنید اگر به‌دنبال راهی ساده برای کالری سوزی بیشتر هستید، ممکن است بخواهید نحوه قدم برداشتن‌تان را تغییر دهید، چون تحقیقی جدید نشان داده که داشتن سرعت‌های متنوع در پیاده‌روی، موجب کالری سوزی بیشتر می‌شود. محققان دانشگاه اوهایو دریافتند که پیاده‌روی با سرعت‌ها مختلف می‌تواند در مقایسه با حفظ یک سرعت یکنواخت، تا بیست درصد کالری بیشتری بسوزاند. […]


اگر می‌خواهید وزن کم کنید، این‌طور پیاده‌روی کنید

پیاده روی walking

اگر به‌دنبال راهی ساده برای کالری سوزی بیشتر هستید، ممکن است بخواهید نحوه قدم برداشتن‌تان را تغییر دهید، چون تحقیقی جدید نشان داده که داشتن سرعت‌های متنوع در پیاده‌روی، موجب کالری سوزی بیشتر می‌شود. محققان دانشگاه اوهایو دریافتند که پیاده‌روی با سرعت‌ها مختلف می‌تواند در مقایسه با حفظ یک سرعت یکنواخت، تا بیست درصد کالری بیشتری بسوزاند. این مطالعه برای اولین بار میزان متابولیسم، یا کالری سوخت شده در پیاده‌روی با سرعت‌های متغیر را مورد ارزیابی قرار داد. بیشتر پژوهش‌های قبلی روی سرعت پیوسته در پیاده‌روی انجام شده بودند و این تحقیق، تکه بزرگ گمشده در این پازل بود که میزان متابولیسم در سرعت‌های متفاوت و متغیر، سنجیده شد و معلوم گردید این عامل مهمی در کالری سوزی است.

این نتایج نشان می‌دهد با استفاده از روش‌های سنتی، افراد می‌توانند مقدار کالری سوزانده شده حین پیاده‌روی در زندگی روزمره یا هنگام ورزش کردن را بفهمند. عمل تغییر سرعت، انرژی صرف می‌کند اما مقدار این انرژی نشان‎‌دهنده مقدار کالری سوزی نیست. محققان دریافتند بیشتر از هشت درصد انرژی که ما حین پیاده‌روی عادی روزانه صرف می‌کنیم، می‌تواند به‌دلیل انرژی باشد که برای شروع و توقف پیاده‌روی نیاز داریم. راه رفتن با هر سرعتی، مقداری انرژی صرف می‌کند، اما وقتی سرعت را تغییر می‌دهیم، اصطلاحا پدال گاز را فشار می‌دهیم. تغییر انرژی جنبشی فرد، نیازمند کار بیشتر روی پاها بوده و این فرایند قطعا انرژی بیشتری صرف می‌کند.

این مطالعه همچنین این پیش بینی را تائید کرد که افراد وقتی در مسافت‌های کوتاه‌تر پیاده‌روی می‌کنند، آهسته‌تر راه رفته و با افزایش مسافت، سرعت‌شان را هم افزایش می‌دهند. این یافته‌ها، می‌تواند نتایجی در زمینه فیزیوتراپی و توانبخشی داشته باشد، جایی که سنجش سرعت لازم برای طی یک مسافت خاص، به‌عنوان شاخصی برای تعیین پیشرفت بیمار درنظر گرفته می‌شود. و اما چند توصیه برای کالری سوزی بیشتر هنگام پیاده‌روی: جوری راه بروید که احساس غیرطبیعی داشته باشید، یعنی کارهای عجیب و غریب بکنید: با کوله‌پشتی راه بروید یا با وزنه‌هایی روی پاهای‌تان. مدتی راه بروید، سپس توقف کنید و دوباره تکرار نمایید. کمی در مسیر مستقیم و سپس در مسیر منحنی حرکت کنید.

تبلیغات در آلامتو
Laghari



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات