Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 30717
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فوریه 2016 - 10:17
2 views بازدید

کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان توسط آلفارومئو جولیتا

گیگر : این هاچبک ایمن ایتالیایی برای نخستین بار به عنوان با کیفیت ترین خودرو بازار ایران نه تنها در کلاس قیمتی خود ،بلکه بین تمامی خودرو های تولیدی و وارداتی انتخاب شده است. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : میزان رضایت‌مندی مشتریان از خودروهای عرضه شده در بازار ایران شش ماه یکبار توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برآورده شده و با تایید […]

گیگر :

این هاچبک ایمن ایتالیایی برای نخستین بار به عنوان با کیفیت ترین خودرو بازار ایران نه تنها در کلاس قیمتی خود ،بلکه بین تمامی خودرو های تولیدی و وارداتی انتخاب شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان رضایت‌مندی مشتریان از خودروهای عرضه شده در بازار ایران شش ماه یکبار توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برآورده شده و با تایید اداره کل صنایع خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن تجارت به صورت رسمی اعلام می‌شود.

اخیرا این گزارش بر اساس نظر سنجی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پیرامون سطح رضایتمندی مشتریان از خودروهای خود ، برای نیمه اول سال ۱۳۹۴ منتشر شده است .

کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان توسط آلفارومئو جولیتا

در این گزارش شاخص رضایت از کیفیت در بازه 1000 و رتبه کیفیت از دیدگاه مشتریان در بازه 100 امتیازدهی شده است.

در تقسیم‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودرو ها در 6 گروه قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان،بین 25 تا 50 میلیون تومان، بین 50 تا 75 میلیون تومان، بین 75 تا 100 میلیون تومان،بین 100 تا 125 میلیون تومان و درنهایت گروه آخر بیش از 125 میلیون تومان دسته بندی شده است.

در گروه قیمتی خودرو های بالای  125 میلیون تومان ، 7 مدل خودرو مورد ارزیابی قرار گرفت ، 5 خودروی کره ای ، یک خودرو از فرانسه و آلفارومئو جولیتا به نمایندگی از ایتالیا ، که با کسب 823 امتیاز از شاخص رضایت کیفیت (از 1000 امتیاز ) برای دومین سال پیاپی با کیفیت ترین خودرو در این رده قیمتی شناخته شد.

این هاچبک ایمن ایتالیایی برای نخستین بار به عنوان با کیفیت ترین خودرو بازار ایران نه تنها در کلاس قیمتی خود ،بلکه بین تمامی خودرو های تولیدی و وارداتی انتخاب شده است.

گفتنی است مطالعه رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودرو در سه‌ماهه اول مالکیت خودرو (پیمایش کمتر از 4000 کیلومتر) انجام پذیرفته است. روش نمونه‌گیری در این تحقیق مصاحبه به سه روش تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای با خطای نمونه‌گیری 2درصد و فاصله اطمینان 95درصد بوده است.

بازه زمانی انجام مصاحبه‌ها در شش‌ماهه اول سال 1394 و به تعداد 36.086 مصاحبه با مالکین 63 مدل خودروی سواری در ایران انجام پذیرفته است.



منبع

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات