Wednesday 7 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 55189
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آوریل 2016 - 10:43
0 views بازدید

۱۰ رژیم غذایی مؤثر برای درمان ناراحتی معده

گیگر : ناراحتی معده مشکلی رایج مرتبط با هضم غذاست که هر شخصی ممکن است با آن مواجه شود. با ما همراه باشید تا چند رژیم غذایی مختص رفع ناراحتی معده به شما معرفی کنیم.  مشکل ناراحتی معده اساساً به ناراحتی و مشکلات معده شما مربوط می‌شود. ناراحتی معده دلایل زیادی دارد از جمله پرخوری. این مشکل در تابستان با توجه به هضم ضعیف وعده‌های […]

گیگر :

ناراحتی معده مشکلی رایج مرتبط با هضم غذاست که هر شخصی ممکن است با آن مواجه شود. با ما همراه باشید تا چند رژیم غذایی مختص رفع ناراحتی معده به شما معرفی کنیم.

 مشکل ناراحتی معده اساساً به ناراحتی و مشکلات معده شما مربوط می‌شود. ناراحتی معده دلایل زیادی دارد از جمله پرخوری.
این مشکل در تابستان با توجه به هضم ضعیف وعده‌های غذایی‌ بیشتر می‌شود؛ اما نگران نباشید زیرا رژیم‌های غذایی زیادی برای رفع سریع این مشکل وجود دارد. در ادامه به مناسب‌ترین مواد غذایی که به راحتی قابل هضم هستند، اشاره می‌کنیم. این مواد غذایی ناراحتی معده را رفع می‌کنند.
۱۰ رژیم غذایی برتر برای رفع ناراحتی معده:

۱– ماست
ماست یکی از رژیم‌های غذایی-درمانی مفید برای ناراحتی معده محسوب می‌شود. این ماده که طبع سردی نیز دارد، به هضم بهتر غذا‌ها کمک کرده و در آرام کردن معده نقش مهمی دارد. برای هضم بهتر و آرام شدن معده‌ خود، به طور روزانه ماست مصرف کنید.

۲– میوه پاپایا
پاپایا (خام) نیز یکی از بهترین رژیم‌های غذایی-درمانی برای درمان ناراحتی معده است. این میوه می‌تواند معده شما را تسکین دهد و ناراحتی و درد آن را پایین بیاورد. این میوه به قدری با معده شما سازگار است که پس از خوردن احساس سبکی و راحتی به شما دست خواهد داد.

۳– آناناس
آناناس نیز یکی از میوه‌های خوب برای درمان معده است و به هنگام بروز ناراحتی معده، احساس راحتی و آرامی را در معده شما به وجود می‌آورد. بنابراین شما می‌توانید این میوه را به منظور بهره‌مندی از مزایای درمانی‌اش برای معده در رژیم غذایی خود به کار برید. همچنین این میوه می‌تواند درد‌های مزمن معده شما را تسکین دهد.

۴– جعفری
جعفری نیز می‌تواند به طور طبیعی در پایین آوردن و آرام کردن درد و ناراحتی معده و همچنین هضم سریع‌تر غذا‌ها به شما کمک کند. پیشنهاد می‌شود که روزانه مقداری جعفری تازه را در رژیم غذایی خود بکار برید.

۵– موز
موز یک میوه ملایم و سازگار با معده است که می‌تواند در ناراحتی معده به کمک شما بیاید. این میوه به راحتی می‌تواند مشکلات معده شما را حل کند. بنابراین به اضافه کردن موز در رژیم غذایی خود فکر کنید.

۶– خیار
خیار یک میوه عالی برای درمان مشکل ناراحتی معده است. خیار با داشتن طبع سرد خود می‌تواند بسیاری از مشکلات معده را برطرف کند. شما می‌توانید از خیار در سالاد در وعده‌های غذایی خود استفاده کنید. این میوه در هضم سریع و طبیعی غذا به شما کمک خواهد کرد.

۷– کدو سبز
کدو سبز با داشتن مواد مغذی شگفت انگیز و سازگاری بالا با معده، یکی از بهترین رژیم‌های غذایی برای درمان ناراحتی معده است. 

۸– گوجه‌فرنگی
گوجه‌فرنگی نیز شامل مواد مغذی خوبی برای معده شماست. این سبزی باعث حفظ سطح مناسب آب در بدن می‌شود و انقباضات معده شما را تسکین می‌دهد. شما می‌توانید از گوجه پخته نیز استفاده کنید.

۹– سیب
سیب نیز یکی از میوه‌های عالی برای ناراحتی معده محسوب می‌شود. سیب به دلیل داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی طبیعی، میوه بسیار خوبی برای تسکین معده و هضم غذا است. بنابراین مصرف روزانه سیب را فراموش نکنید.

۱۰– سیب‌زمینی شیرین
رژیم غذایی بسیار مفید بعدی استفاده از سیب زمینی شیرین است. این سبزی باعث کاهش علائم ناراحتی معده می‌شود و در انقباضات معده به شما کمک خواهد کرد. بنابراین زمانی که با مشکل ناراحتی معده روبرو شدید، می‌توانید این سبزی عالی و موثر را در رژیم غذایی خود به کار گیرید.

 

cover

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات