Friday 2 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 83069
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 جولای 2016 - 3:31
0 views بازدید

۸ نکته برای اینکه بتوانید توانایی‌های خود را به افراد تاثیرگذار نشان دهید

بیشتر افراد موفق در تجارت اغلب دوستان ویژه‌ای را در کنار خود دارند. این موضوع به احتمال فراوان آ‌ن‌ها را در فراست مالی رو به جلو هدایت می‌کند. یک محصول یا خدمت برای مشتری نمی‌تواند بدون دانش و تجربه دوام زیادی بیاورد و باعث می‌شود تا جلوی پیشرفت شما را بگیرد. در بیشتر موارد این موضوع بستگی به این دارد که چه کسانی شما را […]

بیشتر افراد موفق در تجارت اغلب دوستان ویژه‌ای را در کنار خود دارند. این موضوع به احتمال فراوان آ‌ن‌ها را در فراست مالی رو به جلو هدایت می‌کند. یک محصول یا خدمت برای مشتری نمی‌تواند بدون دانش و تجربه دوام زیادی بیاورد و باعث می‌شود تا جلوی پیشرفت شما را بگیرد. در بیشتر موارد این موضوع بستگی به این دارد که چه کسانی شما را می‌شناسند و یا چه افرادی شما را تا اندازه‌ای دوست دارند که حاضرند به شما کمک کنند یا پولی را قرض بدهند. در ادامه به برخی از نکات و توصیه‌های گفته شده توسط مدیران موفق برای این موضوع نگاهی می‌اندازیم.

۱. برای خود ارزش و اعتبار کسب کنید و تلاش کنید تا دیدگاه شخصی افراد را درک کنید

Andrew Davis، مدیرعامل شرکت Squeegy. تولیدکننده‌ اپلیکیشنی که بر حسب خودروی مورد استفاده مقدار آب مصرفی را تخمین زده و در مصرف آن صرفه جویی می‌کند:

من می‌خواهم با مردمی کار کنم و در ارتباط باشم که با اصالت و قدرتمند هستند… برای شناخت اینکه آ‌ن‌ها چگونه افرادی هستند، نگرش فکری آن‌ها چگونه است و تجربیات مشترک بین ما چه چیزهایی است زمان زیادی را صرف می‌کنم. هر ارتباطی باید متقابلا سودمند باشد. در ۹۰ درصد مواقع با یک پرسش ساده می‌توانید ارزش خود را بیشتر نشان دهید. سعی کنید تا در کارهای آن‌ها سهیم باشید و چالش‌های روزمره آن‌ها را درک کنید. اگر کمی تامل کنید و به صحبت‌های آن‌ها گوش دهید شاید از اینکه بتوانید مشکلات یکدیگر را برطرف کنید، شگفت‌زده شوید.

۲. ابراز قدردانی کنید

Liz Graham، معاون فروش و خدمات فروشگاه آنلاین Wayfair:

برای شناخت اینکه شرکای کسب و کار یا تیم‌ آن‌ها چگونه می‌توانند به شما کمک کنند، زمانی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، هنگامی که شخصی پیشرفت یا پسرفت می‌کند، دست‌نوشته‌ای را برای او بفرستید (ارسال ایمیل بهتر است، اما اغلب یک نوشته می‌تواند غیر منتظره بوده و تا سالیان بعد هم از یاد نرود.) یکی از همکاران سابق من که هنوز هم با او در تماس هستم عکسی از یک نوشته را برایم فرستاده که ۶ سال پیش برای او ارسال کرده‌ بودم.

۳. راهی را برای از میان بردن موانع و ارتباط با شخص مورد نظر پیدا کنید

۶

 Maxime de Nanclas، از بنیانگذاران و مدیران ارشد شرکت خدمات موبایل Mobeewave:

تمایل ما بر این است که تنها در محل کار کنار یکدیگر باشیم… به نوعی بیشتر ما گرفتار عناوین رسمی و احساسات شخصی هستیم. من برای تجارت با مردم ارتباط برقرار می‌کنم. اگر فردی، چه با نفوذ باشد یا شخص عادی، بتواند بر استرس خود غلبه کند، روی مساله دیگری تمرکز کرده یا کمتر خجالت بکشد، من در جلسات با او از لحن طنزآمیز استفاده می‌کنم تا موانع دست و پا گیر را از بین ببرم و صمیمی‌تر باشم. یکی از این موانع خشم و عصبانیت است. زمانی که این ارتباط شکل گرفت، جذابیت کار بالا می‌رود و این برای من خیلی مهم است.

۴. به وعده‌های خود عمل کنید

Bob Renner، مدیرعامل شرکت ارتباطاتی. ارایه دهنده پلتفرم مدیریت داده‌ها‌ بر اساس فضای ابری که از پیچیدگی‌ ذخیره‌سازی داده‌های عظیم جلوگیری می‌کند:

اعتماد افراد به یکدیگر تا اندازه‌ای با ارزش است که نمی‌توان آن را با چیز دیگری جایگزین نمود. اگر گفتار شما واضح باشد و تعهدات خود را ارایه کنید، افراد تاثیرگذار به شما اعتماد کرده و احترام می‌گذارند.

۵. مشارکت اجتماعی داشته‌باشید

Business conference

Matthew Goldman، مدیرعامل شرکت Wallaby، که با ارایه برنامه‌های تحت وب و موبایلی تخفیف‌هایی را برای خرید از طریق کارت اعتباری ایجاد می‌کند:

مقاله بنویسید، وبلاگ بزرگ ایجاد کنید و در کنفرانس‌ها حضور داشته و صحبت کنید. به سازماندهی گردهمایی‌ها کمک کنید و کیفیت آن‌ها را بالا ببرید. زمانی را برای سودمندبودن در نظر بگیرید. مفیدبودن برای جامعه باعث می‌شود تا محبوبیت بیشتری پیدا کرده و به تعهدات خود عمل کنید. افراد موفق کوشش زیادی دارند و شما هم می‌توانید نشان دهید که در کار خود تلاش زیادی می‌کنید.

۶. علاقه‌های مشترک خود را در میان بگذارید

Bonnie Crater، مدیرعامل فروش و تحلیل‌گر شرکت Full Circle Insights:

به منظور جلب توجه افراد کاریزماتیک، مشارکت در فعالیت‌هایی که آن‌ها هم در آن حضور دارند می‌تواند تاثیرگذار باشد، به ویژه برای کسانی که ارتباط نزدیک‌تری با آن‌ها دارند، این مورد اهمیت پیدا می‌کند. برای داشتن تعامل قابل اعتماد علاقه‌مندی‌های خود را به اشتراک بگذارید.

۷. واقعی باشید

۸

Evan Singer، رییس شرکت وام‌دهنده SmartBiz:

صداقت صفتی اساسی است که من در همه ارتباطات تجاری آن را در نظر می‌گیرم. راستگویی اعتماد ایجاد می‌کند و رسیدن به آن با دروغ دشوار است. استراتژی که نشان دهد شما خالصانه عمل می‌کنید در دست‌نوشته‌های ارسالی شما دیده می‌شود. ارسال پیام کوتاه یا ایمیل به سادگی انجام می‌شود اما نوشته‌ است که نشان می‌دهد شما برای پیام خود وقت گذاشته‌‌اید و روی آن فکر کرده‌اید. اگر احساس کنم فردی دورویی از خود نشان می‌دهد، سریعا ارتباطم را با او قطع می‌کنم. اگر راستگو، محترم و با اخلاق باشید، دیگران حاضرند وقت‌ خود را در اختیار شما بگذارند.

۸. به عنوان یک مرجع مفید واقع شوید، اما هنگام ارایه آن با تفکر عمل کنید

دکتر Thomas O’Grady، نویسنده کتاب تکنیک‌های دستیابی به موفقیت:

پیشنهادات خود را ارایه کنید، اما این موضوع را هم در نظر داشته‌ باشید که طرف مقابل ممکن است پیش از شما به آن یا بخشی از آن فکر کرده‌ باشد. به عنوان مثال، من فقط درمورد موقعیت‌یابی محصول جدید شما فکر می‌کنم، درحالی که ممکن است شما این موضوع را از قبل در نظر گرفته باشید. بهتر است تنها به گفت‌وگو اکتفا نکنید و ایده‌های خود را در جایی یادداشت کنید تا نشان دهید که می‌توانید برای آن‌ها مفید باشید. به یاد داشته باشید که شما از این رابطه چیز مهمی را کسب می‌کنید و آن تجربه است. فرصتی را هم برای گوش دادن به برخی از ایده‌ها و تفکرات دیگران ایجاد کنید تا با بهره‌‌مندی از موفقیت‌ دیگران به دانش و تجربه خود اضافه کنید.

گیگر:

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات