15 ماده‌ای که می‌توانید با خیال راحت به سالادتان اضافه کنید

0

برخی مواد غذایی علاوه بر خوش طعم‌تر کردن، سالاد را مفیدتر و مغذی‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی ؛ برخی افراد بر این باورند هر ماده‌ای که در یخچال یا آشپزخانه وجود دارد را می‌توانند به سالاد خود اضافه کنند در صورتی که سالاد باید یک وعده غذایی سالم و کم کالری باشد و بهتر است حاوی فیبر، املاح معدنی، ویتامین، پروتئین، آنتی اکسیدان، چربی‌های مفید، سبزیجات و میوه‌جات باشد.

سالادی کم کالری و مفید می‌تواند بهترین راه برای افزایش سلامتی، کاهش وزن، حفظ تناسب اندام، پیشگیری و مهار بسیاری از بیماری‌ها باشد. نباید مجموع کالری مواد موجود در سالاد به بیش از 400 تا 500 کالری برسد در این صورت بسیار مفید و موثر است.

در اینجا فهرستی از مواد غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که اضافه کردن آن‌ها به سالاد کاملا مجاز است:

گوجه فرنگی

کاهو

کلم

نخود سبز

تخم مرغ پخته

زیتون

فلفل دلمه‌ای سبزرنگ

خشکبار

جوانه گندم

پیاز

جعفری

سرکه

آب لیموی تازه

هویج

قارچ خام

منبع: Healthy Food House

انتهای پیام/

لینک مطلب

پاسخ دهید