Sunday 26 February 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 49793
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آوریل 2016 - 20:22
0 views بازدید

2 راهکار آسان برای حفظ تندرستی

انجام برخی ورزش‌ها علاوه بر آنکه در رسیدن به تندرستی و سلامت نقش مهمی را ایفا می‌کند، بسیار راحت و آسان است و انجام آن‌ها تنها چند لحظه وقت شما را می‌گیرد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،سیاری افراد بر این باورند که برای سالم ماندن تنها باید از برنامه غذایی مناسبی پیروی کنند و به علل و بهانه‌های متفاوت […]

انجام برخی ورزش‌ها علاوه بر آنکه در رسیدن به تندرستی و سلامت نقش مهمی را ایفا می‌کند، بسیار راحت و آسان است و انجام آن‌ها تنها چند لحظه وقت شما را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،سیاری افراد بر این باورند که برای سالم ماندن تنها باید از برنامه غذایی مناسبی پیروی کنند و به علل و بهانه‌های متفاوت از جمله تنبلی، کمبود وقت و مشکلات جسمی از ورزش کردن گریزانند. در حالی که به منظور سالم ماندن و حتی کاهش وزن، ورزش و برنامه غذایی دو جزء جدایی‌ناپذیر از هم هستند.

از جمله ورزش‌های متداول میان افراد، پیاده‌روی و دو است اما ورزش‌های دیگری نیز وجود دارد که آسان و موثر هستند و زمان کمی برای انجام آن‌ها نیاز است و از همه مهم‌تر می‌توان به راحتی آن را در خانه انجام داد. در اینجا به اختصار دو روش موثر و آسان‌ برای افزایش فعالیت‌های فیزیکی به منظور حفظ سلامت جسمی را به شما معرفی می‌کنیم.

ورزش پله

ورزش پله بسیار مناسب و موثر است و برای انجام آن کافی است از پله‌ها در حالی که بدنتان صاف است و شکمتان را به تو داده‌اید، بالا روید. از این طریق علاوه بر سوزاندن کالری، قسمت پایین تنه شما قوی و سفت می‌شود. اگر سرعت خود را افزایش دهید و به حالت دویدن از پله‌ها در حالی که بدنتان صاف است بالا روید، سبب افزایش ضربان قلب و بهبود عملکرد قلبتان می‌شوید. در این حالت نسبت به دویدن و پیاده‌روی کردن کالری بیشتری می‌سوزانید.

ورزش پارو زدن

پارو زدن نیز ورزشی بسیار موثر و کالری‌سوز است که در مدت زمانی کوتاه، انرژی زیادی از شما می‌گیرد و با در گیر کردن قسمت بالاتنه به سلامتی قلب و دستگاه گوارش شما کمک می‌کند. 

برای این کار کافی است بنشینید و پاهایتان را بر روی زمین دراز کنید و چوب یا قطعه‌ای دیگر را در دست بگیرید و چند مرتبه به سمت راست و چند مرتبه به سمت چپ پارو بزنید و با این کار بدن و سر خود را به همان سمت بچرخانید. با این کار عملکرد سیستم گردش خون شما نیز تقویت می‌شود.

منبع: Awesomema.com

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 46
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات