Thursday 23 March 2017

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار

پیش فروش اینترنتی بلیط قطار ویژه نوروز ۹۶ برای حرکت در تاریخ (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) از ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۱۷ بهمن آغاز و تا روز سه شنبه ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت. کاربران گرامی با ورود به سایت سامتیک میتوانند بلیط قطار تمامی شرکت های ریلی ایران اعم از رجا، فدک و سفیر را در تمامی مسیرها به صورت کاملا آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
کد خبر : 23805
تاریخ انتشار : جمعه 27 نوامبر 2015 - 3:31
11 views بازدید

3 روش سالم برای افزایش وزن لاغر‌ها

بهترین روش افزایش وزن برای افراد لاغر ، ورزش درمانی است. دکتر اولیایی در گفتگو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: همانقدر که چاقی خطرناک است لاغری هم به همان اندازه می‌توان خطرساز باشد. با توجه به قد افراد وزن هر چه از حد تعدل دورتر باشد خطرساز است. وی اظهار داشت: درجه‌ی شاخص توده بدن باید بین 20 تا 25 باشد. […]

بهترین روش افزایش وزن برای افراد لاغر ، ورزش درمانی است.

دکتر اولیایی در گفتگو باخبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: همانقدر که چاقی خطرناک است لاغری هم به همان اندازه می‌توان خطرساز باشد. با توجه به قد افراد وزن هر چه از حد تعدل دورتر باشد خطرساز است.

وی اظهار داشت: درجه‌ی شاخص توده بدن باید بین 20 تا 25 باشد.

وی در ادامه افزود: اولین عملکرد یک فرد لاغر برای بهبود، شناخت علت آن است، از علت‌های آن‌ می‌تواندپرکاری تیروئید، اختلالات هورمونی،‌بیماری‌های عفونی، دیابت، سرطان، استرس‌و اضطراب و . . . باشد.

وی تصریح کرد: بعد از شناخت علت، درمان آن شامل 1) رژیم درمانی های مناسب با ذائقه و شرایط اقتصادی و اجتماعی فرد می‌شود.

وی همچنین افزود: اکثر افراد لاغر فکر می‌کنند با بی‌تحرکی و افزایش خورد و خوراک می‌توانند کمبود وزن خود را جبران کنند در صورتی که این نوع چاقی می‌تواند برای سلامتی آنها اختلال ایجاد کند و همچنین جز توده‌ای از چربی از وزن خود نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود: 2) برای چاقی ورسیدن به وزن متعادل باید ورزش‌هایی بی‌هوازی از جمله بدن سازی که به شدت جذب مواد غذایی را بالا می‌برد می‌تواند به افزایش وزن عضلات کمک کند و چنانچه فرد دچار بیماری بوده و قادر به ورزش کردن نباشد3) می‌تواند از مکمل‌ برای افزایش، وزن خود زیر نظر پزشک استفاده کند.

وی در ادامه افزود: خوردن غذاهایی که بیشترین کالری و مواد غذایی را دارند از جمله: سیب زمینی، تخم مرغ، بادام زمینی، آووکادو، ماکارونی، میوه‌های خشک، گوشت، مرغ،‌ماهی و . . . می‌تواند بر افزایش وزن نقش به سزایی داشته باشد.

وقتی گرسنه نیستید، انتخاب غذاهای مورد علاقه تان می‌تواند کمک خوبی برای افزایش اشتهای شما باشد. همینطور سعی کنید با ادویه جات مختلف به غذاهایتان طعم بهتری بدهد و همچنین طعم شیرین میوه می‌تواند اشتهای شما را تحریک کند.

اگر سطح کلسترول خونتان عادی است، می‌توانید از کالری اضافی لبنیات پرچرب نیز بهره‌مند شوید، برای مثال پنیر و میوه و بیسکویت ترد تمام  را با هم بخورید تا پروتئین ،‌کالری ، کلسیم و ویتامین D به بدنتان برسد.

انتهای پیام/

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 81
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات