Sunday 11 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 5108
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اکتبر 2015 - 6:29
11 views بازدید

5 فعالیت ورزشی موثر در رابطه جنسی(2)

به غیر از ویاگرا، فعالیت ورزشی منظم می تواند بهترین درمان برای بهبود زندگی جنسی یک مرد باشد. ۵فعالیت ورزشی که مردان برای داشتن رابطه جنسی  بهتر می توانند انجام دهند. می دانید ورزش کردن برای سلامتی شما مفید است … در مطلب پیش در خصوص فعالیت ورزشی و بهبود رابطه جنسی آورده شد که در ادامه موارد کاملی در این خصوص آمده است:3-پياده روي […]

به غیر از ویاگرا، فعالیت ورزشی منظم می تواند بهترین درمان برای بهبود زندگی جنسی یک مرد باشد. ۵فعالیت ورزشی که مردان برای داشتن رابطه جنسی  بهتر می توانند انجام دهند. می دانید ورزش کردن برای سلامتی شما مفید است … در مطلب پیش در خصوص فعالیت ورزشی و بهبود رابطه جنسی آورده شد که در ادامه موارد کاملی در این خصوص آمده است:

3-پياده روي سريع

در مطالعه انجام
شده بر روي 31000 مرد با سن بيشتر از 50 سال، محققان هاروارد دريافتند که
فعاليت هاي هوازي باعث افت 30 درصدي خطر اختلال در نعوظ مي شود. به طور
مشخص، بر اساس مطالعه اي ديگر، فعاليت هوازي که حداقل 200 کالري در روز
انرژي مي سوزاند (معادل پياده روي سريع به ميزان 2 مايل) به طور چشمگيري مي
تواند خطر اختلال در نعوظ را کاهش دهد.

تصور بر اين است که پياده روي
سريع مي تواند به درمان اختلال در نعوظ ، از طريق بهبود گردش خون کمک کند.
مک کال مي گويد: «پياده روي سريع، دويدن و ساير فعاليت هاي هوازي، به همان
دليلي که از حمله هاي قلبي جلوگيري مي کنند، به زندگي جنسي شما نيز کمک مي
کنند.اين نوع فعاليت ها، رگهاي خوني شما را پاک نگه مي دارد».

نتيجه:
نعوظ طولاني تر و قدرتمندتر. فعاليت هاي شديد مانند پياده روي سريع و
دويدن، باعث ترشح اندورفين ها شده و آرامش شما را افزايش مي دهد. اين امر
مي تواند عملکرد جنسي شما را بهبود بخشد.

4-يوگا
آيا مي خواهيد زندگي جنسي خود را با حالات جديد مقاربت و نزديکي متحول سازيد؟ با تمرينات يوگا خواهيد توانست رابطه جنسي بهتري را تجربه کنيد. يوگا اين اجازه را به شما مي دهد تا در حالات خلاقانه جديد قرار گرفته و بيشترين لذت را از مقاربت جنسي خود ببريد.

مک کال مي گويد: «يوگا به انعطاف پذيري شما کمک مي کند که مي تواند منجر به رابطه جنسي بهتر شود». برخي از متخصصان مي گويند تمرينات يوگا، استقامت شما را هنگام نزديکي با افزايش ميزان انرژي، بهبود مي بخشد.

مک کال حالاتي از يوگا را توصيه مي کند که ماهيچه هاي لگن را تقويت مي کنند مانند حالت کمان، حالت طاووس (که تعادل ساعد و آرنج نيز ناميده مي شوند) و ايستادن بر روي شانه.

5- شنا کردن
در مطالعه انجام شده ديگر در هاروارد بر روي 160 شناگر زن و مرد، شناگراني که در دهه ششم زندگي خود به سر مي برند زندگي جنسي قابل قياس با دهه چهارم را گزارش نمودند. از آنجايي که فعاليت جنسي مي تواند به صورت يک کنش مقاومتي باشد، شنا کردن در مسافت طولاني مي تواند توان کلي شما را به شدت افزايش دهد.

مک کال مي گويد: «شنا کردن به ميزان حداقل 30 دقيقه، 3 مرتبه در هفته استقامت جنسي شما را بالا مي برد». شناکردن يک فعاليت عالي براي کم کردن وزن به شمار مي رود که در نهايت رابطه جنسي لذت بخش تري را براي شما به ارمغان مي آرود.

مطالعه تصادفي و سينگل بلايند (که در اين نوع مطالعه فرد مورد آزمايش از ماهيت آن بي خبر است) انجام شده بر روي 110 مرد چاق مبتلا به اختلال در نعوظ نشان داد که کاهش 10 درصدي وزن در يک سوم موارد به بهبود زندگي جنسي آنها کمک مي کند.

از دست دادن چربي اضافي بدن باعث ايجاد عضلات شکم شده و شما را  به عنوان زوج هاي بالقوه، جذاب تر جلوه مي دهد. نتيجه: رابطه جنسي بهتر.

تلاش کنيد برخي از (يا تمامي) فعاليت هاي فوق الذکر را انجام دهيد تا تکنيک جنسي، استقامت و انعطاف پذيري تان بهبود يابد. همسر شما با توان جنسيتان تحت تاثير قرار خواهد گرفت. در ضمن به عنوان يک اثر جانبي، سالم تر شده و تناسب اندام بهتري پيدا خواهید کرد.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

لینک مطلب

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات