Gears of War 4 قدرت گرافیکی اکس‌باکس وان را به نمایش خواهد گذاشت

0

گیگر :

او در آخرین شماره مجله رسمی اکس‌باکس می‌گوید که تجربه The Coalition، استودیو سازنده، روی Gears of War Ultimate Edition باعث شده است که این استودیو در ساخت Gears of War 4 جلوه‌های بصری را در اولویت قرار دهد.

فرگوسن گفت:«طراحی اولین بخش چندنفره با نرخ 60 فریم بر ثانیه در تاریخ این سری با Ultimate Edition چیزهای زیادی را به ما در مورد اهمیت 60 فریم بودن بازی و تمرکز روی آن در نسخه بعدی سری آموخت.»

او اشاره می‌کند که علاوه بر Gears of War Ultimate Edition، دستیابی به نرخ 60 فریم بر ثانیه در عنوان Halo 5: Guardians نیز ممکن شد.
فرگوسن که در تیم ساخت نسخه اول سری Gears of War در استودیو Epic حضور داشته، با اشاره به کیفیت گرافیکی نسخه جدید بر روی سخت‌افزار و کنسول نسل جدید، می‌گوید که تاریخ در حال تکرار شدن است.

فرگوسن در ادامه صحبت‌هایش گفت:«همانطوری که نسخه اول Gears of War تبدیل به نمایشی از گرافیک و قدرت اکس‌باکس 360 شد، Gears of War 4 نیز قدرت گرافیکی اکس باکس وان را به نمایش خواهد گذاشت.»

لازم به ذکر است که Halo 5: Guardians به لطف تکنولوژی رزولیشن پویا(Dynamic Resolution) روی 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شد. این تکنولوژی در مواقع نیاز کیفیت و رزولیشن بازی را کاهش یا افزایش می‌دهد تا بازی با نرخ فریم ثابت 60 ثانیه اجرا شود. Gears of War 4 هر چند هنوز مشخص نیست که چگونه می‌خواهد از پس این کار برآید.

نسخه چهارم سری محبوب Gears of War 4 پاییز سال آینده برای کنسول اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. قبل از آن، نسخه بتایی از بازی نیز منتشر می‌شود و کسانی که از پیش Gears of War Ultimate Edition را خریداری کرده باشند، به نسخه بتا دسترسی تضمینی خواهند داشت.

cover

پاسخ دهید