Sunday 4 December 2016

بک لینک شاپ

کد خبر : 4060
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اکتبر 2015 - 21:52
8 views بازدید

?PC Does What کمپین تبلیغاتی جدید غولهای لپ‌تاپ ساز دنیا

گیگر : احتمالا نبرد بی‌پایان تبلیغاتی اپل و مایکروسافت را با عنوان I am pc و I am Mac به خاطر دارید. اکنون گروهی از تولیدکنندگان لپ‌تاپهای ویندوزی با حربه تازه‌تری به نام ?PC Does What به میدان آمده‌اند.   مایکروسافت و غولهایی چون اینتل، دل، اچ‌پی و لنوو کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کرده‌اند که شامل ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای با عنوان  “PC Does What?” […]

گیگر :

احتمالا نبرد بی‌پایان تبلیغاتی اپل و مایکروسافت را با عنوان I am pc و I am Mac به خاطر دارید. اکنون گروهی از تولیدکنندگان لپ‌تاپهای ویندوزی با حربه تازه‌تری به نام ?PC Does What به میدان آمده‌اند.

 

مایکروسافت و غولهایی چون اینتل، دل، اچ‌پی و لنوو کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کرده‌اند که شامل ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای با عنوان  “PC Does What?” است. این اولین باری است که اینتل و مایکروسافت کارخانجات تولید کامپیوتر را بسیج کرده‌اند تا تحت لوای یک کمپین تبلیغاتی متحد به معرفی دستاوردهای تکنولوژیک‌شان بپردازند.
 
این سری از تبلیغات قصد دارند تا جذابیتهای کامپیوترهای مدرن را به رخ کشیده و کاربران را با قابلیتهایی چون صفحه لمسی، رزولوشن بسیار بالا و… برای ارتقاء کامپیوتر و لپ‌تاپ فعلی‌شان ترغیب کنند. و هدفشان این است که بگویند هنگام خرید یک کامپیوتر جدید، انتخاب یک لپ‌تاپ ویندوزی بسیار بهتر از آن است که سراغ مک‌بوکهای اپل بروید.
 
در این تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای، کاربرانی که از قابلیتهای تازه لپ‌تاپهای شرکتهای متحد در این کمپین شگفت زده شده اند، مرتبا عبارت تا حدی آزار دهنده  “PC Does What?” را تکرار می‌کنند. قرار است تا یک دو روز آینده تعداد تبلیغ ویدیویی بیشتری به این کمپین اضافه شود که حاوی توضیحات بیشتری هستند، اما اکنون ۴ مورد ۳۰ ثانیه ای در اختیار داریم که هر یک به وضوح یکی از قابلیتهای لپ‌تاپهای ویندوزی جدید را به رخ می‌کشند. 
 
گفته می‌شود این کمپین در ابتدا برای ۶ هفته دنبال خواهد شد و البته امکان دارد این مدت زمان تمدید شود. همچنین احتمال دارد که با پیامهای اختصاصی برای هدف قراردادن بازار بازی‌های کامپیوتری یا شرکتهای بزرگ نیز در ادامه دنبال شوند. به نظر می‌رسد این کمپین تبلیغاتی قصد دارد به کمک بازار نحیف لپ‌تاپ ها بیاید که این روزها اوضاع خوبی ندارد. زیرا با ظهور اسمارت فونهای قدرتمند این روزها مردم سعی دارند در بازه های بسیار طولانی‌تری سراغ خرید PC جدید و بازنشسته کردن مدلهای قبلی بروند. این تبلیغات که به صورت اینترنتی شروع شده قرار است در قالب برنامه تلویزیونی و حتی پوسترهای چاپی هم ادامه پیدا کند.
 
به نظر می‌رسد که تضعیف بازار لپ‌تاپ فشار فزاینده ای را بر کارخانجات تولیدی این صنعت وارد کرده که آنها با ترس فراوان مجبور شده‌اند برای اولین بار با یکدیگر متحد شده  و برای ایجاد تغییر و تکان و جنبش در این بازار تلاش کنند. آیا آنها موفق به نجات این بازار رو به مرگ خواهند شد؟
 
البته آژانسهای تبلیغاتی گوناگون چندان به این کمپین خوشبین نیستند و آن را یک حرکت از سر استیصال می‌دانند. تد فلوریا مدیر استراتژی آژانس تبلیغاتی PNYC می‌گوید: «ندانستن اینکه واقعا یک کامپیوتر چکار می‌کند، در حقیقت یک شکست برای تمام بازیگرانی است که در این موضوع درگیر هستند.»

 

 

 
 

شما منتشر کنید در

cover

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات